Consumentenbond.nl
Sticky

Het Community team stelt zich voor

• 18 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 2994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7
In dit topic stellen het Community team en andere Consumentenbond collega’s zich aan je voor.

Community team
Het community team bestaat uit community manager Niels en moderatoren Natalie, Monique en Wendy.
Het community team is dagelijks aanwezig om samen met jullie de Consumentenbond community te laten groeien tot de plek waar consumenten met elkaar en de Consumentenbond in gesprek kunnen gaan over de meest uiteenlopende consumentenzaken. Het community team zorgt er ook voor dat de discussies op het forum netjes verlopen, dat berichten gemakkelijk gevonden kunnen worden door andere community leden en dat iedereen zich natuurlijk aan de huisregels houdt.

Consumentenbond collega’s
Naast het community team zijn ook veel van onze collega’s actief op het forum. Ze stellen regelmatig vragen op het forum en praten waar ze kunnen mee in de verschillende discussies op het forum.

Hieronder stellen we ons aan je voor. Maar wie ben jij? Laat je reactie achter in het topic Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

12 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Als Community Manager stel ik mij natuurlijk graag aan jullie voor! Mijn naam is Niels, 34 jaar. Al ruim vier jaar werk ik met uitermate veel plezier bij de Consumentenbond. De afgelopen jaren heb ik met name een aantal ad interim klussen getrokken, bijv. Klachtenkompas, Juridisch Adviesteam en de Zorgvergelijker.

Verder ben ik een geboren en getogen Rotterdammer(t). In mijn vrije tijd ga ik graag sporten en verslind ik menig non-fictie boek. Daarnaast ben ik gek op Azië, dus probeer ik regelmatig ‘tussendoor’ een verre reis te maken naar het Verre Oosten.

Ik kijk er ontzettend naar uit om met jullie en de collega’s van de Consumentenbond aan de slag te gaan met de Community.

Mocht je suggesties of vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 5
Badge +7
Hoi! Mijn naam is Natalie Rosien, sinds de zomer van 2016 ben ik moderator voor de Consumentenbond Community.
Voordat ik bij deze Community kwam, werkte ik voor een klein communicatie bureau. Dat deed ik online vanuit Oeganda, waar ik tijdelijk heb gewoond en naast mijn baan ook vrijwilligerswerk deed.

Ik ben een ‘oude bekende’ van de Consumentenbond als werkgever: voordat ik naar Oeganda vertrok was ik zo’n 13 jaar lang deel van het HR team van de Consumentenbond. Online communicatie was dus een recente ommezwaai in mijn loopbaan, en bevalt me heel goed!

Ik hoop je binnenkort te zien op het forum! Wat wordt jouw (eerste) topic, vraag of tip voor anderen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi! Ik ben Monique, 24 jaar oud. Sinds een aantal maanden ben ik werkzaam bij de Consumentenbond, zowel als klantenservice medewerker en zal ik nu ook @Natalie Rosien gaan ondersteunen als moderator. Beide doe ik met veel plezier.

In mijn vrije tijd kook en lees ik graag, en geniet ik ook ontzettend van een wandeling in de natuur.
Dit alles doe ik met name in die ''mooie stad achter de duinen'' waar ik sinds 4 jaar woon; Den Haag.

Ik kijk er erg naar uit om jullie te leren kennen, en ik hoop iedereen dan ook snel tegen te komen op het forum.

Tot snel!
Reputatie 2
Badge +3
Dan stel ik me ook graag even voor!
Ik ben Irene la Faille en werk 5 jaar als redacteur-onderzoeker bij de Consumentenbond. Dat houdt in dat ik producttests coördineer, testresultaten analyseer en er vervolgens over publiceer. Publiceren doe ik voornamelijk online en in de Consumentengids. En dan over huishoudelijke producten als stofzuigers, vaatwassers en strijkijzers. Maar ik bemoei me ook graag met onderwerpen als levensduur of repareerbaarheid.

Ik woon alweer een paar jaar in Utrecht, maar ben oorspronkelijk een noorderling (Groningen/Friesland). Ik ben gek op tekenen, producten, piano spelen, quizzen, gezelligheid, zomer 🙂

Ik volg graag jullie ervaringen, vragen, dilemma’s op het gebied van huishoudelijke producten. Hopelijk kunnen we elkaar verder helpen!
Reputatie 5
Badge +5
Ook ik draag met plezier bij aan de Consumentenbond-community.

Ik ben Peter van der Wilt, sinds begin 2012 werkzaam bij Consumentenbond als energie-expert. Naast alle voorkomende activiteiten rond 'mijn eigen' onderwerpen zoals cv-ketels, ledlampen, zonnepanelen en energieleveranciers, adviseer ik ook collega's op de 'Wonen en Leven'-afdeling over testmethodes, productveiligheid, milieuaspecten, Europese wetgeving etcetera.

Net als Irene woon ik in de prachtige stad Utrecht, waar ik ook getogen ben. Mijn interesses lopen uiteen van de bedrijfsvoetbalpoule tot bergwandelen, tuinieren en de natuur in het algemeen.

Met plezier praat ik met jullie mee over (met name) energieonderwerpen!
Reputatie 2
Badge +4
Hallo! Ik ben Linda de Gouw en werk als redacteur-onderzoeker voeding aan verschillende projecten voor de Consumentengids, Gezondgids en de website van de Consumentenbond. In deze functie voer ik (en collega redacteur-onderzoekers) van begin tot eind een project uit: van opzet tot uitvoering en van analyse van resultaten tot het schrijven van een artikel. Voeding is een breed onderwerp, naast voedingstests maken we ons ook hard voor het aanscherpen van normen en regelgeving, dit in samenwerking met onze campagneleider voeding en andere collega's.

Mijn interesses liggen bij yoga, wielrennen, hardlopen, (uit) eten en tuinieren. Maar van mijn gezin en ontspannen een boek lezen kan ik ook erg genieten.

Leuk om jullie ook beter te leren kennen! Wat houdt jou bezig? Ik hoor het graag!
Reputatie 2
Badge +5
Hallo,
Ik ben Lauri ten Grotenhuis en werkzaam als expert op het gebied van huis en huishouden en baby en kind onderwerpen. Ik beheer op de website de dossiers wasmachines en kinderstoelen. Daarnaast adviseer en begeleid ik collega's die andere huishoudelijke en babyartikelen onderzoeken. Ik schrijf testprogramma's en maak evaluaties en onderhoud contacten met Europese organisaties die zich met dezelfde onderwerpen bezig houden. Zo nu en dan bekijk ik ook eens een product dat via homeshopping wordt aangeboden.

Ik lees graag een boek, of ben bezig in de tuin, maar je kunt me ook vaak op het strand of tennisbaan vinden.
Reputatie 4
Badge +5
Hi,
Een nieuw community-gezicht dus ik stel me even voor. Ik ben Wendy van den Elshout, werkzaam bij de Consumentenbond als managementassistent en sinds kort ook als community-medewerker. Daarnaast zit ik in de personeelsvereniging en ik ben BHV-er; je kunt stellen dat ik een zeer afwisselende, en mede daardoor een leuke baan heb!

Gelukkig houd ik nog wat vrije tijd over voor het thuisfront: man, 2 kinderen en de dierentuin daaromheen (hond, kat, hamster en 2 cavia's). Verder ben ik gek op (uit) eten en gelukkig ook op sporten.

Leuk hier te zijn, ik hoop iedereen binnenkort wat beter te leren kennen!
Badge +6
En ook ik zal me natuurlijk even netjes voorstellen:

Mijn naam is Imke, ik ben 30 jaar en nu zo’n twee jaar werkzaam bij de Consumentenbond op de afdeling Service & Advies. En sinds deze week dus ook als moderator bij de Community.🎉

Ik ben van oorsprong een Zeeuws meisje, maar door een omweg via Utrecht uiteindelijk in Delft terecht gekomen.

Mijn interesses & hobby’s: cultuur, lezen, koken, reizen, natuur en websitebeheer.

Ik hoop jullie snel te zien op het forum!
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, Zeeuws meisje . 😉
Reputatie 3
Badge +3
Hi allemaal,

Ik ben Celine, 28 jaar en bijna een jaar werkzaam bij de Consumentenbond. Ik heb deel uitgemaakt van het Social Media team, maar ook al eerder bij de Community (wellicht dat je mij vorig jaar al voorbij hebt zien komen). Eind 2018 ging ik met zwangerschapsverlof en sinds deze week ben ik weer terug! 😄

In mijn vrije tijd knuffel ik natuurlijk veel met mijn pasgeboren zoontje. Daarnaast hou ik van series, fotografie, toffe gadgets, reizen, lekker eten en gezelligheid.

Ik heb er zin in en hoop jullie tegen te komen op het forum.

Tot snel!
Reputatie 7
Badge +5
Hoi Celine, welkom terug en werk ze.☺

Reageer