Consumentenbond.nl

Hoe vinden jullie NL. songfestival lied van Duncan?

• 11 maart 2019
  • 9 reacties
  • 686 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Hij schijnt nu nummer 1 bij de bookmakers te staan, zelf vind ik het maar zo, zo.
Maar ja kijk al jaren nauwelijks naar songfestival.
Kan me ook niet meer herinneren welk lied vorige tig jaren gewonnen heeft, behalve dat het vorig jaar de deelnemer(s) van Israel waren?

Iemand hier met een favoriet nummer uit vorige jaren?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Nee,
Mijn favorieten artiesten zijn:
Imagine Dragons
Avicii ( Ik mis hem 😞 )
En Alan Walker.

Niemand van song festival vindt ik echt mooi.
Reputatie 3
Badge +4
Gefeliciteerd @TijsZonderH , je bent nu officieel super betrokken.

Zelf zou maar aan zo'n soort song denken,

https://youtu.be/p69R2Mq_eb0

Wel graag luisteren als je het niet kent tot refrein "she's got me dancing

Misschien weet iemand nog een goed lied van dat eurovisie songfestival?
Bij mij gaat dat dan wel tig jaren terug.
Reputatie 6
Badge +5
SLAVE TO THE MUSIC.

Deze bedoel je niet maar die kende ik toevallig xD

Ik vindt dat liedje maar niks.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb altijd genoten van Songfestival. Nu doen zoveel landen mee dat ze het stemmen moesten inkorten. Nederland douze points aan België en België douze points aan Nederland, dat waren nog eens tijden.

Het podium is ook enorm opgeleukt, allemaal zwaaiende en flitsende spotlights, de camera's staan in een zwiepende draaimolen zodat iedereen zeeziek kan worden. Knetterherrie liedjes en leeghijgende zangers-essen winnen zelden.

Ik denk dat Nederland niet gaat winnen, meer iemand van de immigranten en als het kan lhbtg of zo. Trouwens België wil ook eens een keer winnen.
Reputatie 3
Badge +4
SLAVE TO THE MUSIC.
Deze bedoel je niet maar die kende ik toevallig xD

Ik vindt dat liedje maar niks.

Nou ja smaken verschillen, die bedoelde ik wel zie link🤣
Die artiesten die jij noemt ken ik niet!
Misschien kun je hun beste song linken?
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb altijd genoten van Songfestival. Nu doen zoveel landen mee dat ze het stemmen moesten inkorten. Nederland douze points aan België en België douze points aan Nederland, dat waren nog eens tijden.

Het podium is ook enorm opgeleukt, allemaal zwaaiende en flitsende spotlights, de camera's staan in een zwiepende draaimolen zodat iedereen zeeziek kan worden. Knetterherrie liedjes en leeghijgende zangers-essen winnen zelden.

Ik denk dat Nederland niet gaat winnen, meer iemand van de immigranten en als het kan lhbtg of zo. Trouwens België wil ook eens een keer winnen.

Misschien dat Duncan meer kans maakt als ie volkomen naakt gaat optreden?
Ik denk eerder aan een Oost_Europees land, of Rusland als winnaar.

Wel opvallend hoe vaak Isräel heeft gewonnen, tot nu toe 4 keer, hoewel het geen Europees land is, maar dat zelfde geldt voor de helft voor Rusland en Turkije.
Australië is natuurlijk al helemaal een vreemde eend in Europa, zal wel een kwestie van geld zijn, net zoals de landen die direct geplaatst worden voor finale!
Reputatie 6
Badge +5
Avicii : Wake me up

Imagine Dragons : Believer

Alan Walker : Faded

Dit zijn hun beste en bekenste wel.
Reputatie 3
Badge +4
Kwam deze nog tegen uit 1961 , weleens ergens gehoord dacht dat die van de Everly Brothers was, maar blijken 2 Engelse jongemannen te zijn, indertijd 19 en 20 jaar oud.

https://youtu.be/ySufc64ssis
Reputatie 6
Badge +5
Op een of reden is dat liedje 40 jaar ouder als ik ben, maar toch vind ik hem wel mooi.

Reageer