Consumentenbond.nl

Klachtenbehandelaars Eindhoven nemen mijn klacht niet in behandeling

Badge +1
  • Actieve deelnemer
  • 7 reacties

DE KLACHT

De klachten behandelaars van de gemeente Eindhoven en compagnie verhinderen mij nog steeds om een afspraak te maken met de wethouder van zorg en de burgemeester.

DE OPLOSSING

De aanvragen die ik in het verleden heb gemaakt te behandelen inplaats van mij op een valse manier verder achter te stellen met alle gevolgen van dien. De gemeente aansprakelijk stellen voor de geleden schaade.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dan zou ik een klacht indienen en het verhaal wegleggen bij de Nationale Ombudsman:
Gaat het mis tussen u en de overheid? Wij staan voor u klaar
Badge +1
Ik heb jaren geleden de klachten voorgelegd bij de nationaleombudsman in den haag. Dit was in de tijd van https://www.alexbrenninkmeijer.com
Ik heb daar nog een een brief van die getekend is door deze mijnheer als ik het zo moet geloven, hij kon niks voor mij doen. Toen heb ik nog verschillende keren klachten ingediend maar ik heb nooit meer een bevestiging gekregen van de ingediende klachten. Ik heb zelfs om een herzieningverzoek gevraagd aan de nationale ombudsman maar ik heb nooit een antwoord terug gehad. Inplaats dat de nationale ombudsman dat grondig onderzoekt hoe ik hier in eindhoven ben terechtgekomen met mijn nederlandse moeder,. en al vele jaren achtergesteld word en administratief gediscrimineerd word door de gemeente eindhoven en compagnie hebben ze volgens mij niet eens de moeite genomen om dit te onderzoeken met alle gevolgen van dien. Toen heb ik zelfs het belgisch consulaat in den haag 2 aangetekende brieven gestuurd maar ik heb nooit een antwoord terug gehad op mijn aangetekende brieven en dit terwijl mijn moeder meer dan 40 jaar in afrika zat eerst voor Société nationale d'électricité en daarna voor Philips en compagnie, ik kan mij nog zeer goed herrineren dat de belgische ambassadeur in Nigeria, Lagos vaak bij mijn moeder en compagnie kwam lunchen of dinneren.,.

Reputatie 6
Badge +5
Ik ben bang dat de Consumentenbond niet veel voor je persoonlijk kan betekenen als er al op het door je genoemde hoge niveau beslissingen zijn genomen.

De consuWijzer geeft mooi weer waar de Consumentenbond voor staat:

Wat is de Consumentenbond?

De Consumentbond is een vereniging die opkomt voor de belangen van de consument.
Dit doet hij bijvoorbeeld door te lobbyen bij de politiek om goede regels en wetten te maken.
De Consumentenbond neemt deel aan vergaderingen van bracheorganisaties om betere algemene voorwaarden te krijgen voor de consument.
Verder zet de bond regelmatig acties op touw om klachten van groepen consumenten op te lossen.

Ben je lid van de Consumentenbond, dan kun je ze bellen voor juridisch advies.

Zo nee, dan kan mogelijk Het Juridisch Loket iets voor je betekenen:

Het Juridisch Loket geeft gratis juridisch advies.
Badge
@VR1 u bent toch die persoon die op de Radar en kassa forum een ban heeft gekregen vanwege u ongeloofwaardige compotverhalen?
Waarom moeten we u hier wel geloven?

Reageer