Consumentenbond.nl

Kunnen grotere klasse de kleinere niet wat meer helpen

• 2 maart 2020
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Het is al weer enkele maanden oud,, het is alweer 3 maanden winter, en allerlei verschjnselen doen zich weer voor zoals gladheid, sneeuwval, storm enz. en kunnen we elkaar daar niet neen beetje bij helpen. Soms zijn het maar kleijne dingetjes maar het kan uren schelen help  daarom weer bij Gladheis, sneeuw, niet wegkomen bij hellingen enz                                                                                            

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Had je nog geen koffie op @L.J.F. de Ruiter?:grin:

Reputatie 4
Badge +3

Welke winter? Geen sneeuw of ijs gezien tot nu.

Reputatie 7
Badge +6

Als ik met m'n smartphone type moet ik ook eerst uitgebreid teruglezen om alle typefouten eruit te halen. Het toetsenbord is klein. Maar soms heb je haast . . . en dan ziet het er bij mij uit als een fonetische speliing.

Reputatie 7
Badge +6

:coffee:   :cake:   :relaxed:

Reputatie 7
Badge +7

Probeer ik ook eens iets positiefs te zeggen en ons mensen tot meer hulpbereidheid te brengen, is het weer niet goed. Maar oké, ik had nog geen koffie gedronken, ik drink namelijk helemaal geen koffie, dus dat klopt al. En van een echte winter is natuurlijk nog geen sprake geweest.. Dus oké allemaal, een waarheid als een koe. We hebben een prachtige nazomer achter de rug, het is slechts hier en daar wat minder met het weer geweest. Wel vervelend dat het nu net in mijn regio zo stormde, er is hier van alles en nog wat omgeduveld, bomen ter aarde, liever gezegd ter auto's gestort, dakpannen weggewaaid, ruiten gesneuveld, maar inderdaad het heeft niet zoveel met het verkeer  en verkeershinder  te maken. En heel erg is het ook niet geweest, maar elders buiten ons land is er toch wel wat sneeuwval geweest en hebben mensen weer nachten in de auto doorgebracht. En binnen ons land toch genoeg verkeersellende door dat dan weliswaar kleine beetje winter. Ik kwam er eigenlijk op doordat er in de kranten, het nieuws, het weerbericht en de verkeersinformatie weer vele files gaven vaak door gestrande automobilisten, maar ook door de storm geveld vrachtverkeer. En dan weer rijen files, meer stilstaan dan rijden en wellicht kunnen we daar door elkaar een beetje te helpen wat aan doen. En zoals overal wel is, de sterkste schouders kunnen het zwaarste werk verrichten. Maar laten we dan maar naar de zomer uitkijken, nee toch niet nog meer files. Groet Leo.

Reageer