Consumentenbond.nl

Oude Consumentenbondgidsen

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Allemaal,

Ik ben sins kort op zoek naar oudere consumentenbondgidsen. Na een kleine oproep op markplaats heb ik een aardige verzameling bij elkaar weten te verzamelen. Ik ben alleen zo doorzetter, dat ik eigenlijk nog héél wat jaartallen mist. Vandaar dat ik nu ook hier een poging gaat wagen.

Ik zoek de volgende jaartallen van de consumentengids:

1953 t/m 1967.

1971 - November
1976 - Juli, Augustus,September,Oktober,November,December
1977 - Januari,Februari,Maart,April
1978 - September
1981 - Februari
1983 - Maart,Mei,September,November,December
1984 - November
1985 - April, September,November,December
1986 - Januari,Februari,Juli,Augustus,September,Oktober,November
1987 - Augustus,December
1988 - Augustus
1989 - Juli, Augustus,September, Oktober
1990 - Juli, Augustus,September
1991 - Oktober.Juni,Jan
1992 - Januari,mei,Juni,Juli,September,Oktober,November,December

1993 t/m 2009

2010 - Januari,Februari,Maart,April,Juni,Juli,Augustus,September,Oktober,November
2011 - Januari

Zijn er mensen die bereid zijn om de hier boven genoemde nummers, aan mij te verkopen voor een mooie prijs? de voorkeur gaat uit naar gidsen zonder gaatjes aan de zijkanten.

Het heeft voor mij geen haast, betalingen kan ik pas na 15-10-18 doen. Ik wilde alvast me bericht online gooien, om te kijken of er wellicht mensen zijn die bereid zijn te verkopen.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Neem je ook een complete jaargang? Ik snap wel dat je alleen nog de genoemde gidsen hoeft, maar wat moeten wij dan met een overgebleven incomplete jaargang? Kun je ook privé reageren?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Jan,

Ik heb je een bericht gestuurd.

De ervaring die ik op heb gedaan op markplaats is, dat ''sommige'' mensen al een incomplete jaargang heeft en dan bereid zijn om ze dan los te verkopen. Maar indien dat niet gaat, ben ik bereid om de complete jaargangen over te nemen.
Reputatie 6
Badge +6
Ik heb het gezien en gereageerd!
Reputatie 6
Badge +6
Beste @Anywhere92 ,

Van harte welkom op het forum. Ik heb jouw vraag ook intern uitgezet om te kijken of we nog het een en ander hebben liggen voor je 😉.
Reputatie 1
Badge +1
@Niels Dankje wel voor het meedenken 🤗Je weet maar nooit wat er nog op de boekenplank ligt
Reputatie 6
Badge +6
Beste @Anywhere92 ,

Deze edities hebben we nog kunnen vinden hier op kantoor. Volgens mij verkeren ze niet allemaal in perfecte staat. We horen graag of we de gidsen naar je toe kunnen sturen. Zo ja, dan graag even je adres mailen naar community@consumentenbond.nl .👍🏻😀

Reputatie 1
Badge +1
@Niels Ik heb zojuist me adres via de e-mail doorgeven. Enorm bedankt voor het zoeken! Ik ben er echt oprecht heel blij mee! 😃
Reputatie 4
Badge +5
Hi @Anywhere92 , hou je brievenbus in de gaten want de gidsen (zonder gaatjes in de zijkant) zijn vandaag naar je opgestuurd. Veel plezier ermee en graag tot ziens op de community!

Groeten
Wendy
Reputatie 7
Ik heb mijn moeder nog gevraagd maar zij geeft hem altijd door aan iemand aan wie ik een gruwelijke hekel heb, ik denk niet dat dat mens ze nog heeft.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Anywhere92,

Heb je de gidsen inmiddels al binnen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoiii

Ja ik heb ze inmiddels binnen!
Enorm bedankt. Ik ben er echt blij mee 😁

Reageer