Consumentenbond.nl

Suggestie: datum laatste reactie plaatsen bij 'Gerelateerde onderwerpen'

• 6 februari 2019
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
  • Actieve deelnemer
  • 290 reacties
Ik las zoëven een topic "Een total security kiezen".
Rechts stonden en staan z.g. 'Gerelateerde onderwerpen'. Een onderwerp als 'Heb jij een gratis of betaalde virusscanner?' leek mij wel interessant met een enquête of men betaalde of gratis virusscanners gebruikte.

DIe bleek al 9 maanden oud te zijn, dus vermoedelijk enigszins achterhaald.

Is het misschien mogelijk om de datum van de laatste reactie bij het onderwerp te plaatsen?

Op basis daarvan kan de lezer bepalen of het voor hem/haar (nog) interessant is om het te bekijken.

Goedbedoelde suggestie slechts.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @cbw62,

Wederom bedankt voor je suggestie(s). Insided (leverancier) is momenteel bezig met het optimaliseren van de 'gerelateerde topics'. Dit op speciaal verzoek van verschillende klanten. Vaak past een gerelateerde topic ook niet bij het onderwerp zelf en/of is een topic wel heel oud. Ik zet jouw suggestie mbt het tonen van de datum door naar Insided!
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Niels ,
Kun je aangeven wanneer er een "update" t.a.v. Gerelateerde topics ververst wordt?
Dus een te verwachten datum.
Ps. Misschien mag ik deze vraag niet stellen t.a.v. dit onderwerp, maar ben toch even benieuwd of uw functie volledig bestaat uit het functioneren van dit forum?
Reputatie 4
Badge +5
@Niels
Dank voor de reactie. Ik heb geen idee hoe het systeem van 'Gerelateerde Onderwerpen' werkt.
Dat zal de ontwikkelaar uiteraard het beste weten. Soms zou men aan een gerelateerd onderwerp kunnen twijfelen.

Bij dit topic staan de volgende onderwerpen:

Gerelateerde topics
Administratieve chaos Energiedirect - Ik krijg nog steeds zes tientjes.
Energie

Electrische bakfiets
Denk mee

Wat zijn jouw wensen voor het nieuwe Ziggo (na overname door UPC)?
Computers & Elektronica

Community update juni 2014 (2014...)
Nieuws en mededelingen

Breng het artikel mbt updates voor android, apple ios en windows aub groot inhet nieuws
Computers & Elektronica

Enfin, we gaan het zien.
Dank nogmaals.

Reageer