Consumentenbond.nl
Vraag

Waarom krijg ik geen antwoord terug van de belgische ambassade in den haag?

• 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Badge +1
  • Actieve deelnemer
  • 7 reacties
Ik heb verschillende keren aangetekende brieven gestuurd naar de belgische ambassade in den haag om hun iets heel ergs mee te delen,. maar ik krijg geen antwoord terug van de geadresseerde met alle gevolgen van dien,. Ik kan mij toch niet voorstellen,... dat mijn aangetekende post aan de ambassadeur van belgie in nederland die bezorgd is op maandag 27 augustus 2018 om 9:23 en waarvoor getekend is door een zekere xxxxxxxxx zomaar bij de buren bezorgd is en die zomaar door de buren is getekend,. Dan moet de postbezorger (die heus niet onder 1 hoedje speelt met wie dan ook) even een briefje in de bus doen waar de betreffende post op is te halen. Dat mag dus niet. Aangetekende post mag alleen door de geadresseerde in ontvangst genomen worden. Deze mag dus niet bij een ander bezorgt worden.

Het topic is gesloten voor reacties

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Beste @VR1

Je hebt een persoonlijk probleem met overheden.
Daar kunnen alleen de National Ombudsman of advocaten je bij helpen.

Je plaatst dit op een forum waar consumenten andere consumenten op weg helpen in consumenten zaken.
Helaas valt dit niet onder consumentenzaken, maar gaat tussen een inwoner en de landen waar hij belangen heeft.
Andere consumenten, en ik vermoed ook de Consumentenbond, kunnen je hier niet mee helpen.

Wat doet de De Consumentenbond, klik hier.

De Consumentbond is een vereniging die opkomt voor de belangen van de consument. Dit doet hij bijvoorbeeld door te lobbyen bij de politiek om goede regels en wetten te maken. De Consumentenbond neemt deel aan vergaderingen van bracheorganisaties om betere algemene voorwaarden te krijgen voor de consument. Verder zet de bond regelmatig acties op touw om klachten van groepen consumenten op te lossen.

Ik wens je veel succes met je zoektocht.
Reputatie 5
Badge +7
Beste @VR1, zoals @Bert al aangeeft, valt je probleem met de ambassade niet onder consumentenrecht en is de kans erg klein dat community leden je hiermee kunnen helpen. Je kunt daarvoor beter andere wegen bewandelen. Zoals ik je al in een privé bericht heb laten weten, is dit forum bedoeld voor discussies met consumenten over consumentenonderwerpen, niet om eenzijdig je beklag te doen over diverse overheidsinstanties. Om het forum opgeruimd en overzichtelijk te houden, zal ik dus je topics die niet aan onze Huisregels voldoen, verwijderen. Hiermee sluit ik dit topic.