Ik wil aankomen, hoe doe ik dat?

• 6 December 2020
  • 13 reacties
  • 663 Bekeken

Badge

Weet iemand hoe zo'n magere persoon als ik gezond kan aankomen?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Het juiste antwoord is uiteraard dat verantwoord te doen. En via de dokter kom je al een heel eind, maar dat is al gezegd. Verder moet er natuurlijk op normale manier gegeten worden, maar dan ook gezond eten. En bewegen is daarbij ook belangrijk.

Maar als u al die gezonde vormen zat bent en meer kiest voor de oplossing van Jan, dan weet ik er nog wel een paar.

Neem een abonnement op junkfood zaken en restaurants De M wordt dan uw hoofdletter.

Aan producten kan ik aanbevelen:

Taart en cake Roomijs Friet Chips Pizza Snoep Chocoladerepen Mueslirepen en graanrepen,   Energydrinks Vruchtensappen Frisdranken suikerhoudend, Yoghurtdrank Starbucks koffie Cornflakes en krokante muesli Bewerkt vlees Sauzen en dressings Kant-en-klare maaltijden Light producten, Kipnuggets, Hamburgers, Hotdogs, Frikandellen en Kroketten, Cruesli en  Muesli repen, Rauwe eieren, Margarine of Roomboter, Popcorn, Worst en Spek. Pindakaas, Bier, enz.

Succes ermee.

Ik denk dat het gewenste antwoord er inmiddels we bij zit. Ik blijf bij het eerder door mij gegeven antwoord.

Als u het geld ervoor over hebt neem dan een personal trainer voor die krachtsport. De mijne is ook diëtist en dat is een puike combinatie. Wees alleen terughoudend wanneer het om gebruik van allerlei "shakes” gaat want die kunnen het lichaamsvolume wel oppeppen maar doen niets voor de gezondheid. Bij een professionele trainer zult u in elk geval een verklaring moeten ondertekenen dat u gezond bent en hem/haar niet aansprakelijk stelt voor evt. door de training opgelopen schade. De kosten zijn ca. EUR 40 per uur of EUR 30 voor 45 minuten, meestal plus lidmaatschap van een fitnessinstelling. Aan dat laatste zit u dan wel een jaar vast; personal training moet apart worden betaald en doorgaans geldt een korting die oploopt met het aantal vooruit geboekte (en betaalde) trainingen. 

Badge

Elke dag in de lunchpauze de vette hap gaan halen bij de frietboer.

Kort en duidelijk ;)
Bedankt Jan

Reputatie 7
Badge +6

Elke dag in de lunchpauze de vette hap gaan halen bij de frietboer.

Reputatie 4
Badge +3

@Artur Dembowski Pasta+Biefstuk eten en kracht training(minstens 4x in de week 1 uur). (daarnaast natuurlijk normaal 3 maaltijden per dag met groente en fruit eten)

Badge

Weet iemand hoe zo'n magere persoon als ik gezond kan aankomen?

Een vriendin van mij nam vitamine supplementen in * en heeft haar heel veel geholpen. Zij zag er ook graat mager uit, maar na het gebruik van deze vitamine was aan haar lichaam te zien dat zij een paar kilo binnen drie tot vier weken flink is aangekomen.

Het aantal calorieën die deze tablet bevat is minimaal, maar er zit toch een kleine waarheid achter. Indien je een gezondheidsklacht hebt waarbij jou gewicht afneemt kunnen deze vitamines jou hierbij goed helpen om jou lichaamsgewicht een boost te geven kortom, het is vanzelfsprekend dat je gewicht hierbij weer toeneemt.

Ook als je in een dipje zit en je vitamines gaat innemen en je eetlust hierdoor wordt opgewekt. In ieder geval zal de gewichtstoename een positief teken zijn: je bent weer gezond en in balans.

*[Commerciële link verwijderd door beheerder]

Badge +8

Hi @Artur Dembowski, je gebruikersnaam is inmiddels aangepast! :relaxed:

Badge

Beste Imke,
Ik heb al antwoord op me vraag gevonden. Ik vond jouw post hierover. Bedankt

Badge

Beste Imke,
Misschien is het niet juiste plek om dit soort vraag te stellen, maar hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen? @Gebruiker1607042517 klinkt me niet mooi :)

Badge +8

Hi @Gebruiker1607042517, je zou je vraag ook eens in dit topic over gezonder leven kunnen stellen. Wie weet kunnen mijn collega's je vraag dan beantwoorden in het live event.

Reputatie 7
Badge +8

Naar de dokter gaan met zo'n vraag is altijd verstandig. Ik weet wel wat tips, maar verstandiger is een arts te raadplegen. De consumentenbond zelf heeft ook tips: https://www.consumentenbond.nl/dieet/dikker-worden-doe-je-zo.Maar ga liever niet zelf experimenteren.

Dat lijkt me een perfect onderwerp om met de huisarts te bespreken. Al het andere lijkt me zelfs onverstandig. We weten hier immers verder helemaal niets van u.

Reageer