nieuw subforum

Lekker in je lijf tijdens de feestdagen

• 18 December 2020
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken
Lekker in je lijf tijdens de feestdagen
Badge +1

De feestdagen staan weer voor de deur. Tijd voor lekker eten en gezelligheid. Dit jaar wegens corona wel in een kleine kring. De kerstkransjes staan op tafel en er komen heerlijke geuren uit de keuken. Maar wat nu als je aan het afvallen bent. Of op je gezondheid wilt blijven letten?

Deel je ervaringen met andere community leden. Heb jij tips om gezond de feestdagen door te komen?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Wat een timing… Zo vlak voor de feestdagen zijn gezonde keuzes wel het laatste waar ik mee bezig ben. :wink:

Reputatie 7
Badge +8

Het is natuurlijk wel goed om voor de feestdagen, vaak gepaard gaand met maaltijden van overvloed te waarschuwen voor ‘ongezonde overdaad’. Maar in deze tijd, dit jaar waar niets meer mag en uit eten gaan al helemaal niet kan, is de timing inderdaad :mask: beroerd :stuck_out_tongue_winking_eye::santa_tone2: . Niettemin toch prettige en gezonde feestdagen.

Dat is juist dit jaar veel makkelijker.
Gewoon alleen thuis blijven met een fruitschaal en een kan met water.

Reputatie 7
Badge +6

Dat is juist dit jaar veel makkelijker.
Gewoon alleen thuis blijven met een fruitschaal en een kan met water.

Gezond en zeeeeer goedkoop , die gemeentepils en nooit op . :rofl:

Reputatie 7
Badge +6

Tijdens feestdagen ( en feesten en partijen ) doen wij niet aan gezond . Er blijven genoeg andere dagen over om daar naar te streven.

Reputatie 7
Badge +8

Daar ben ik het mee eens en bedoelde ik uiteraard ook, met daarbij gevoegd dat op deze feestdagen staand in het teken van het virus, buitenhuis (op de super na) weinig te halen is.

Niettemin hebben we de feestdagen in gepaste dronkenschap doorgebracht.

Reageer