Beantwoord

Lid worden lukt niet

• 22 May 2021
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

• Bondsbeginner
  • 1 reactie

Beste Consumentenbond,

Ik wil (weer) lid worden op mijn huidige adres. Helaas lukt dit niet, op de site https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap ik krijg de melding;

Er hebben zich foutmeldingen voorgedaan. Controleer je ingevulde gegevens

Alle gegevens zijn meervoudig gecontroleerd, ik heb meerdere pogingen gedaan. Helaas kan ik geen klik & koop jaar abonnement afsluiten en heb toch urgent een goede wasmachine en inductiekookplaat nodig.

Dus de klantenservice berichten. Op 15 mei 2021 14:32 liet ik een vergelijkbare boodschap als deze achter via het contactformulier. Na 5 werkdagen nog geen gehoor. Even een mailtje er achteraan of het wel goed gaat. Nog geen gehoor. Ook de spambox blijft leeg. Consumentenbond staat niet op de blacklist bij antispam Barracuda. Wat gaat er mis?

Telefonisch is de consument alleen bereikbaar op werkdagen tijdens werktijden. Niet iedereen is dan in de gelegenheid om te bellen vanwege werk. Veel serviceproviders zijn ook (of juist) in de avonduren beschikbaar om dit te beter te faciliteren. 

Lang verhaal kort; Hoe wordt ik, op de kortst mogelijke termijn, lid van de consumentenbond? 

en

Hoe kan de consumentenbond zijn klantenservice verbeteren?

Groet,

Tom S

icon

Beste antwoord door Nathalie. 25 May 2021, 16:48

Bekijk origineel

3 reacties

Inmiddels ben ik met een omweg lid middels een zakelijk e-mail adres. Probleem lijkt hem dus te zitten in dat ik een oud lid ben.

Reputatie 7
Badge +6

Mogelijk kan een moderator daar dinsdag iets naders over zeggen . Buiten kantooruren  verwacht ik geen snelle reactie.  Onder deze pagina staan diverse contactmogelijkheden . Ik heb daar nooit problemen mee gehad .

Reputatie 1
Badge

Leuk om te lezen dat je lid wilt worden/bent geworden @TomS. Jammer dat het aanmelden niet goed werkt. Dit komt inderdaad doordat je eerder lid bent geweest. Als je daar een inlogaccount mee hebt of in ieder geval een e-mailadres waar mee je een inlogaccount kunt aanmaken, dan kun je hiermee inloggen. Nadat je je gegevens hebt gecontroleerd, kun je een lidmaatschap toevoegen. 

Heeft iets spoed, dan kun je het beste op werkdagen tussen 8:30 en 18:00 uur via telefoonnummer (070) 445 45 45 met ons contact opnemen.

Graag wil in nog wel wat gegevens voor je bekijken om te zien of alles nu goed staat en of je misschien nog iets aangepast wilt hebben (bijvoorbeeld op de gegevens die je eerder wilde doorgeven). Kun je mij een privébericht sturen met jouw gegevens en eventueel een telefoonnummer zodat ik je kan bellen mocht dit nodig zijn?

Daarnaast zet ik jouw feedback door naar de betreffende afdeling. Wij vinden het erg belangrijk om te weten wat er speelt bij onze leden en bij mensen die zich willen aanmelden. In ieder geval bedankt voor de feedback!

Reageer