Vraag

Lidmaatschap 40, 50 of 60 jaar

• 23 November 2021
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Begin jaren 70 werd er altijd in de consumentenbond bekend gemaakt wie er al geruime tijd lid was van de consumentenbond. Helaas staat dat er nu niet meer in. Zou het niet leuk zijn als dat er nu weer in zou komen.

Op mijn gidsen staat mijn lidnummer 6725432, betekend dat ik volgend jaar in juni 50 jaar lid ben?

Mvrgr

Piet

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Mijn nummer begint met 032 en ben niet in maand nul en jaar 32 lid geworden , @P.A. Leenders :wink: . Er zal dus geen datum uit te halen zijn lijkt me . Alle trouwe leden in gidsen vermelden zal ongetwijfeld een probleem opleveren wegens het aantal . Wel lijkt me leuk als leden persoonlijk een blijk van aandacht en waardering krijgen .  

Reputatie 2
Badge +2

@P.A. Leenders het genoemde lidnummer kan ik helaas niet vinden. Klopt deze wel? Zoals @E.T. Wiersum aangeeft zou het inderdaad heel leuk zijn om trouwe leden een attentie te geven! Ik weet dat we hier al een tijdje mee bezig zijn om hier extra aandacht aan te schenken, dus ideeën zijn welkom! :smile:

Badge

Beste Eva, ik heb een fictief nummer geplaatst. Mijn lidnummer is 3725448 dat is natuurlijk wel te vinden.

Reputatie 2
Badge +2

@P.A. Leenders excuses dat had ik niet door :see_no_evil: Ik zie inderdaad dat je al een tijd lid bent van ons! Mocht je dit fijn vinden dan nemen we graag even (telefonisch) contact met je op :smiley:  Hoor het graag!

Badge

@Eva. Leuk bericht Eva. Nee het is niet nodig om te contacten, bedankt. Het gaat mij meer om een inzicht te krijgen hoeveel consumenten die al zo lang lid zijn. 

Reageer