Lidmaatschap consumentenbond

• 18 January 2021
  • 13 reacties
  • 408 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kreeg zojuist een e-mail met daarin ‘Welkom bij de consumentenbond’ en dat er maandelijks 3 euro wordt geïncasseerd. 

Ik heb vorig jaar mijn abonnement opgezegd bij de Consumentenbond, en nu is het account, zonder mijn weten ineens actief geworden en moet ik betalen?

Voor de zekerheid heb ik in mijn Consumentenbond een fictief IBAN-nummer ingevuld, zodat er niets geïncasseerd kan worden.

Is er sprake van een storing bij de Consumentenbond waardoor deze fout erin is geslopen? Hoe dan ook wil ik geen abonnement van de Consumentenbond meer en ik wil graag dat jullie mijn gegevens uit jullie systemen verwijderen.

Ik kan jullie niet meer via e-mail benaderen, social media gebruik ik niet, dus plaats ik dit bericht op dit medium. 

Groet.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

ik zou ze gewoon even bellen, wel zo snel en duidelijk

Badge +8

Hi @Stinissen3, precies wat E.B.F. Stroeve ook al schrijft, je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Zij kunnen in het systeem precies zien wat er aan de hand is. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 18.00 uur via 070 445 45 45.

Reputatie 7
Badge +6

Beetje raar om hier te plaatsen in een wereld waar iedereen telefoon heeft .

Hi @Stinissen3, precies wat E.B.F. Stroeve ook al schrijft, je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Zij kunnen in het systeem precies zien wat er aan de hand is. Je bereikt hen op werkdagen tussen 9 en 18.00 uur via 070 445 45 45.

Ik zie in mijn account dat jullie mijn telefoonnummer hebben. Jullie kunnen mij ten allen tijden bereiken.

Reputatie 7
Badge +6

Tja…...Met sommige mensen kan men niet voor- of achteruit . Dergelijke leden kunnen we missen als kiespijn . :thinking::wink:

Ik zie in mijn account dat jullie mijn telefoonnummer hebben. Jullie kunnen mij ten allen tijden bereiken.

Als mensen ten allen tijden geen moeite doen zal het resultaat ze te allen tijden ook wel niet interesseren.

Tja…...Met sommige mensen kan men niet voor- of achteruit . Dergelijke leden kunnen we missen als kiespijn . :thinking::wink:

Wat een vreemde en hautaine reactie. Maar wel goed om te weten, dat u als "bondgenoot” op dit forum kennelijk als spreekbuis voor de CB functioneert.

Reputatie 7
Badge +6

Wat een vreemde en hautaine reactie. Maar wel goed om te weten, dat u als "bondgenoot” op dit forum kennelijk als spreekbuis voor de CB functioneert.

Vind je dat @Lisa Boele ?  Ik vind het juist hautain dat TS verlangt dat de CB hem/haar belt . En je bent lang genoeg lid om te weten dat niemand van de leden hier spreekbuis van de CB  is en dat iedereen een mening mag hebben . Ik vind het hele topic raar en zie niet waarom het hier geplaatst moest worden en niet meteen de telefoon gepakt is . Mijn mening , waar je het wel of niet mee eens mag zijn .  Meer ga ik er niet over zeggen . 

Omdat de storing blijkbaar bij de Consumentenbond ligt, vind ik de houding van Stinissen3 verre van vreemd.

De reactie van de altijd zo vriendelijke E.T. Wiersum verbaasde mij echter wel.

Badge +8

Laten we vooral weer terugkeren naar de oorspronkelijke vraag van de Topic Starter: Is er sprake van een storing bij de Consumentenbond waardoor deze fout erin is geslopen?

Om dit na te kunnen gaan zal @Stinissen3 toch echt zelf contact op moeten nemen met onze Klantenservice. (@Stinissen3 Ik heb namelijk geen inzicht in je accountgegevens en/of telefoonnummer en kan hierdoor geen belverzoek indienen bij mijn collega's.)

Je zou zeggen: nu het probleem bekend is, zou de Klantenservice het ook moeten kunnen oplossen.

Onze e-mail adressen zijn toch gekend?

Reputatie 7
Badge +6

Omdat de storing blijkbaar bij de Consumentenbond ligt, vind ik de houding van Stinissen3 verre van vreemd.

De reactie van de altijd zo vriendelijke E.T. Wiersum verbaasde mij echter wel.

Sorry . Ik had andere woorden moeten kiezen . 

Heel goed, E.T., uw vriendelijke reputatie is volledig hersteld.

In elk geval bij mij.

Maar ook bij alle anderen verwacht ik. :relaxed:

Reageer