Beantwoord

Ongewenst lid van consumentenbond

• 25 June 2021
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Ik kom er nu achter dat ik al een aantal maanden betaal voor Consumentenbond? Ik heb me dan ook nooit aangemeld. Hoe kom ik hiervan af?

icon

Beste antwoord door Mark. 30 June 2021, 17:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

da's knap! dus je hebt ergens je rekeningnummer ingevuld en akkoord gegaan en nooit aangemeld…?

Ik kom er nu achter dat ik al een aantal maanden betaal voor Consumentenbond? Ik heb me dan ook nooit aangemeld. Hoe kom ik hiervan af?

Bel maandag even.  Er zal of sprake zijn van een misverstand of een fout, niiets dat niet opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +6

Zeker zeer vreemd . Kan ook nog kwade opzet of een raar gevoel van humor zijn van iemand die inzage heeft in alle gegevens die hier voor nodig zijn . Maar waarom geen lid willen blijven ? Als veel meer mensen lid zouden willen zijn , kunnen veel meer misstanden aangepakt worden . Verder verdient het zichzelf dubbel en dwars terug als we gebruik maken van de voordelen die het oplevert . Neemt niet weg , dat bekeken moet worden wat hier gebeurd is. Kan identiteitsfraude zijn . 

da's knap! dus je hebt ergens je rekeningnummer ingevuld en akkoord gegaan en nooit aangemeld…?

Nee niet dat ik weet, kom betaal sinds februari dit jaar. Geen flauw idee hoe dat kan.

Badge

Hoi @Gebruiker1624649763 Heb je inmiddels al telefonisch contact met ons gehad? We kijken namelijk graag even mee wat de oorzaak kan zijn. Alle suggesties die hier boven staan hebben we in het verleden al gezien (van vergeten aanmelding tot regelrechte identiteitsfraude). Graag hebben we even telefonisch contact zodat we kunnen kijken wat er is gebeurd en samen een oplossing kunnen vinden. 

Reageer