Vraag

Testresultaten niet te zien

• 5 juni 2021
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Ik ben net lid geworden van de consumentenbond en krijg bij het activatiemailtje het mooie bericht dat ik ‘meteen aan de slag kan’. Helaas zijn testresultaten niet zichtbaar. Van geen enkele test. Wat doe ik verkeerd?  Of staan instellingen verkeerd?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Slecht moment om dit nu te plaatsen . Maandag komt er ongetwijfeld antwoord . Of je gebruikt andere contactmogelijkheden hier onder aan de pagina . 

Ik realiseer me de timing, maar hoop(te) dat een Bondgenoot me wellicht op weg kan helpen in het geval ik iets verkeerd doe?

Reputatie 7
Badge +6

Beste @MarjavL het is mij niet bekend dat er een instelling aan zit of je wel of niet bij de tests kan komen. Als ik www.consumentenbond.nl/test type in de browser kom ik op de overzichtspagina van de tests en kan dan kiezen. Kunt u misschoen zeggen waar het bij u strandt? U moet dan eerst ingelogd zijn, anders krijg je niet de inhoud van die tests te zien. Als je wel kan inloggen zou je overal in de website moeten kunnen komen naargelang de abonnementsvorm toelaat. 

Er zijn tegenwoordig drie vormen van lidmaatschap. Heeft u de vorm dat je ook alle tests mag zien?

Beste Jan,
Dank voor uw reactie. Ik heb een abonnement waarmee je de tests kunt inzien. Inloggen lukt ook (anders zou ik het forum ook niet kunnen gebruiken, toch?). Maar na het inloggen kan ik niet bij de tests. Ik moet dan opnieuw lid worden.
Morgen bel ik wel even met de klantenservice. In elk geval dank voor de reactie.

@MarjavL wat leuk om te horen dat je vertrouwd op onze Bondgenoten. Vaak hebben ze inderdaad hele goede tips waarmee je snel vooruit kan :wink: In dit geval zou het een technische issue kunnen zijn en daar kunnen wij bij helpen. Zou je mij een privé bericht willen sturen met jouw e-mailadres waarmee je inlogt? Ik ga dan z.s.m. op onderzoek voor je uit. Alvast bedankt!

@MarjavL ik heb het probleem ontdekt. Met de opgegeven gegevens is geen lidmaatschap aangevraagd. Je hebt heel netjes een inlog account aangemaakt en alle benodigde gegevens ingevuld maar geen lidmaatschap afgesloten. Je kan als je nog wilt na het inloggen een lidmaatschap afsluiten :blush: Om de testen te kunnen bekijken heb je de Kies&Koop of Volledig&Vertrouwd lidmaatschap nodig. Vergeet niet nadat je de aanmelding hebt afgerond om even uit te loggen en opnieuw weer in te loggen. Anders wordt je misschien niet meteen herkend als lid. 

Dankjewel voor je hulp, Eva. Inderdaad nog een stap te weinig gemaakt. Maar nu is het gelukt. Ik ga ermee aan de slag!

Reageer