Zou als lid van de Consumentenbond graag een test bekijken

• 7 February 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ben ingelogd. “Mijn account” en “mijn consumentenbond” geven geen problemen. Ga naar tabblad Tests, Woning&huishouden en vervolgens naar beneden naar "rookmelders” en "Test rookmelders". Dan staat er "Bekijk de test”. Daar kom ik voor, maar daar staat: “Al lid, log dan in”; MAAR IK BEN AL INGELOGD. Dus, als ik dat probeer staat er terecht dat ik al ingelogd ben. Dan weer naar de tests en weer naar Woning&huishouden en vervolgens naar beneden naar "rookmelders” enz. enz.. Alleen jammer dat ik de tests (geen enkele, ook niet over andere onderwerpen) niet kan zien. Eerlijk gezegd lijkt de manier waarop ik dit benader niet onlogisch, maar de Consumentenbond heeft waarschijnlijk nog iets slimmers bedacht om bij de tests te komen?

3 reacties

Probeer eerst uit te loggen en dan opnieuw in te loggen en als dat niet direct werkt gooi dan alle cookies van de site weg en log dan opnieuw in.

Badge +8

Beste @Bob van Katwijk, wat vervelend dat je de testinformatie als lid niet kunt bekijken. Met een Volledig & Vetrouwd of Kies & Koop abonnement zou je de resultaten moeten kunnen zien. Je kunt morgenochtend het beste even bellen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan direct met je meekijken wat er aan de hand is.  Op werkdagen kun je tussen 8.30 en 18 uur bellen naar 070 445 45 45.  

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het op beide manieren geprobeerd en ondervind geen problemen . Inderdaad beter even bellen morgen .

Reageer