Consumentenbond.nl

Bedankt, tot ziens en toch weer tot snel op de community!

Hallo betrokken consumenten en actieve communityleden,

"Er is een tijd van komen en een tijd van gaan."

Een cliché dat nu actueel is voor mij, aangezien ik vanaf morgen (vrijdag 28 augustus) niet meer werkzaam ben als community manager bij de Consumentenbond. De nieuwe community manager Lotte zal je hier snel zien!

Sinds januari 2014 ben ik samen met jullie en met Consumentenbondcollega’s druk bezig geweest om de Consumentenbond community op te zetten en te activeren. Dat heb ik met veel plezier gedaan, zeker omdat er met veel passie en betrokkenheid mooie discussies zijn ontstaan over verschillende consumentenzaken én over de Consumentenbond. Waardoor we uiteindelijke samen werken aan een betere consumentenwereld en elkaar helpen. De terugblik tijdens het 1-jarig bestaan onderstreepte dat maar weer eens. Je voelde de potentie ook al tijdens de lancering op 7 mei vorig jaar (video).

Ik hoop die betrokkenheid en activiteit dan ook te blijven zien. En zal het ook zeker blijven volgen: ik blijf gewoon lid van de Consumentenbond en je zal mij dan ook vast via mijn persoonlijke profiel hier zien! Maar eerst genieten van een reis naar Hong Kong die zaterdag begint 🙂

Bedankt en tot ziens!

Stephan

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Bedankt voor je inbreng, fijne vakantie gewenst en veel succes in je verdere carriere.

😉
Beste Stephan,

Jammer, wanneer een 'bouwondernemer' zijn bouwplaats verlaat voordat het complete gebouw helemaal klaar is. Maar misschien is een goede community ook nóóit helemaal klaar. Bedankt voor de enorme energie die je in het gebouwde hebt gestoken en met de CB-club de vorm alvast hebt voorgegeven. Voor een nieuwe opgave is dit werk alvast een prima referentie. Het ga je goed en geniet eerst maar eens van een mooie vakantie.

http://www.artcogallerie.it/wp/wp-content/uploads/2013/05/hong-kong-colorfulness-e1367659078679.jpg

Met vriendelijke groet van een 'stevige criticaster',

H.G. van Rheenen
Bedankt @E.T. Wiersum en @H.G. van Rheenen.

En inderdaad: een community is een prachtig levend netwerk dat nooit 'klaar' is: gelukkig niet!

Ik heb er alle vertrouwen in dat Lotte op een goede manier verder de bouwplaats kan ontwikkelen. Maar eerst die prachtige foto van Hong Kong in het echt verkennen 🙂 Tot ziens!

Reageer