Consumentenbond.nl

Community-bijeenkomst op 9 juli 2014, 18.00 tot 21.00 uur. Ben jij erbij?

Op 7 mei 2014 vond de eerste community-bijeenkomst op het kantoor van de Consumentenbond plaats. We zijn nu een maand verder en de community telt inmiddels 14 geregistreerde leden en maar liefst 40 bijdragen!

Samen met jou willen we dit verder laten groeien en uitbouwen. Vandaar dat we je graag weer zien op de volgende bijeenkomst bij de Consumentenbond in Den Haag op 9 juli van 18:00 tot 21:00.

Tijdens deze bijeenkomst willen we samen met jou en andere deelnemers van het eerste uur, de eerste 2 maanden evalueren. Hoe verlopen de discussies, hoe bevalt het platform etc. Daarnaast zullen we onze content kalender voor de community met onder andere thema's, onderwerpen en bijeenkomsten voor de komende maanden met je delen. Graag zouden we deze verder aanvullen met feedback en suggesties van jou.

En 'last but not least' drinken en eten we wat lekkers met elkaar. Hiervoor gaan we naar GrandcafÉ Haagsche Wens, om de hoek bij de Consumentenbond aan de kade. GeÏnteresseerden zouden hier om 22:00 de halve finale van het WK kunnen kijken.

Kortom, we hopen dat je er weer bij kunt zijn! Voel je vooral vrij om een vriend, familielid of buurman/vrouw mee te nemen als je denkt dat die ook een bijdrage kan en wil leveren aan de ontwikkeling van onze community. Ze zijn van harte welkom!

Ben je geÏnteresseerd en kom je ook? Laat dat dan weten via ons e-mailadres community@consumentenbond.nl, zodat we weten hoeveel mensen we mogen verwachten die avond.

Hartelijke groet,

Marc Torkler

Websitemoderator (en directe collega van Stephan ten Kate, Community Manager)

Consumentenbond

10 reacties

Helaas ben ik dan op vakantie, succes met deze tweede meeting! En een volgende keer ben ik er graag weer bij ☺
Richard K. schreef:

Helaas ben ik dan op vakantie, succes met deze tweede meeting! En een volgende keer ben ik er graag weer bij ☺

Hallo Richard K.,

Jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar bedankt voor het doorgeven en alvast een prettige vakantie toegewenst.

Tot de volgende bijeenkomst.

Groet,

Marc
Ik ben er bij!
A. Bulut schreef:

Ik ben er bij!

Hallo A. Bulut,

Bedankt voor de terugkoppeling. En wat leuk dat je erbij kan zijn. We kijken ernaar uit.

Groet,

Marc
En wie is er nog meer bij (in plaats van ergens op een strand ;)) ?
Badge +1
Ik kan er helaas niet bij zijn. Midden in de vakantieperiode en dus geen kans om vrij te nemen.

Ik kan er helaas niet bij zijn. Midden in de vakantieperiode en dus geen kans om vrij te nemen.

Jammer, hopelijk tot de volgende keer! (en alvast een goede WK-avond gewenst natuurlijk)
Wij (Pascal Cornelissen en ikzelf, Tessa) zijn er ook bij 🙂
T. Cornelissen schreef:

Wij (Pascal Cornelissen en ikzelf, Tessa) zijn er ook bij 🙂

Wat leuk dat jullie er bij zijn, tot vanavond! (als het goed is heb je een e-mail ontvangen met de uitnodiging)
Volledigheidshalve wil ik ook langs deze weg nog even laten weten dat ik er vanavond (helaas) toch niet bij kan zijn. Mijn oprechte excuses hiervoor. Echter wil ik wel mijn bevindingen delen die ik vanaf de lancering heb bijgehouden. Dat wil dan ook als input meegeven voor vanavond en ik hoop dat jullie dit op prijs stellen. Dit ga ik per e-mail doorzetten naar Stephan. Degenen die wel aanwezig zijn wens ik een vruchtbare en gezellige avond!

Reageer