Consumentenbond.nl
Sticky

De Consumentenbond Community is vernieuwd!

Reputatie 5
Badge +7
Na maanden keihard werken op de achtergrond, is het gelukt om het oude forum over te zetten naar een volledig nieuw platform!
Bekijk hier enkele opvallende veranderingen op een rijtje.

Om jullie een beetje wegwijs te maken op het nieuwe platform hebben we een aantal topics geopend om jullie op weg te helpen:
Handleiding
Wie zijn er vanuit de Consumentenbond actief op het forum?
Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!
Huisregels community
Algemene voorwaarden

We zijn erg benieuwd wat jullie vinden van alle vernieuwing op dit nieuwe forum. Heb je een vraag, opmerking of compliment over het nieuwe forum, deel het met ons in het topic Deel je feedback.

We hopen je hier vaak terug te zien, tot snel!

7 reacties

@Natalie
Ik denk, dat we ons als gebruikers géén werkelijke voorstelling kunnen maken van het vele werk dat ongetwijfeld in deze ombouw gestoken moest worden. Ik wilde eigenlijk niet de eerste zijn met een reactie, maar elf dagen na het posten van uw vraag nog geen ènkele reactie van de deelnemers is toch zeer opmerkelijk.

Mij viel direct op, dat de knop "vind ik niet leuk" verdwenen is en positiever: iedereen kan nu zien wie er welke bijdrage 'wèl leuk vindt'. De anonimiteit van de stalker(s) is er gelukkig nu uit en daarmee de (onterrechte?) verdenking dat het ook CB-medewerkers hadden kunnen zijn! +++

Misschien is het nog even vreemd met het nieuwe navigeren (ik moet extra inloggen?), maar verwacht toch wel meer reacties m.b.t. de vernieuwing van vele communityleden, juist omdat zij eerder hùn wensen hebben mogen uiten ...

Nog een laatste vraag:
Is met het ombouwen onze community-manager @Lotte Witty 'onder de trein gekomen?'. Haar passie en doorzettingsvermogen zal, onzichtbaar, een groot deel van de vernieuwde uitvoering uitmaken, maar nog vóór de publicatie is zij als commumity-manager bij de CB ineens verdwenen.
Reputatie 5
Badge +6
hänschen klein schreef:

@Natalie
Ik wilde eigenlijk niet de eerste zijn met een reactie, maar elf dagen na het posten van uw vraag nog geen ènkele reactie van de deelnemers is toch zeer opmerkelijk.

De vraag is natuurlijk ook: moet je nu hier reageren (de neiging heb je wel vaak: reageren op een post, reactiemogelijkheid is ook open op deze post), of zoals gevraagd in aparte thread "Deel je feedback." 😉
@Raoul Teeuwen.
Ja, dat klopt. Je wilt meteen als schouderklopje impulsief een positieve reactie geven, en/of het opmerkelijke ontbreken van verwachte reacties doorbreken, door het eerste schaap over de dam te zijn. Wanneer dit niet de bedoeling was had het nieuws beter in een nieuwsbrief geplaatst kunnen worden ... (?). Blijft wèl het feit, dat communityleden ook elders traag of helemaal niet reageren op de nieuwe style, terwijl er ooit toch zoveel wensen ter verbetering werden geuit.

PS. Ikzelf heb mijn (technische) problemen stil achter de schermen geuit omdat ze mogelijk met mijn instellingen te maken hebben en van individuele aard zijn. De gemelde fouten konden ook inderdaad niet achterhaald worden en/of er wordt nog gerechercheerd.
hänschen klein schreef:

@Natalie
Nog een laatste vraag:
Is met het ombouwen onze community-manager @Lotte Witty 'onder de trein gekomen?'. Haar passie en doorzettingsvermogen zal, onzichtbaar, een groot deel van de vernieuwde uitvoering uitmaken, maar nog vóór de publicatie is zij als commumity-manager bij de CB ineens verdwenen.

@hänschen klein Nee ik ben niet onder de trein gekomen. Ik ben zelf op een andere trein gestapt 😃. Voor mij was het na twee jaar bij de Consumentenbond tijd om een andere weg in te slaan. Per september ga ik namelijk aan de slag bij Discovered.us een start-up die artisans de mogelijkheid biedt om zelfgemaakte spullen internationaal te verkopen. Ik wens je nog veel plezier hier op het forum en wellicht kom ik af en toe nog langs om mee te kletsen in de topics!
Hoi Lotte ... een nieuwe deelnemer ;-))

Ik had u al eerder gespot en herinnerde me, dat u op het net al een hang naar handwerk-producten had. "Volg uw hart" is een wijze motiverende spreuk. Ik vind het tof, dat u zich heeft gemeld en dus 'niet onder de trein bent gekomen'. Ik bedank me voor uw eindeloze inzet +++ en geduld +++ en hoop, dat u ooit zult begrijpen waarom ik met deze CB-community de weg van de harde heelmeester had gekozen. Het is nu eerder een toeval dat ik in een softere modus terugkeer als doorsnee consument en ga genieten van de resultaten die óók u mede heeft ontwikkeld en geïmplementeerd.

Mag ik u tenslotte veel plezier en suc6 wensen voor de altijd weer spannende toekomst?
Reputatie 7
Er zitten nog wat foutjes in de database.

Reputatie 6
Badge +6

Er zitten nog wat foutjes in de database.

Hoi @A. Deen,

Bedankt voor het doorgeven. Melding heb ik doorgezet naar de ontwikkelaars.

Met vriendelijke groet,

Niels Kamper

Reageer