Consumentenbond.nl
Sticky

Deel je feedback over de community

• 18 augustus 2017
  • 51 reacties
  • 3253 Bekeken

Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @J.B.M. Meulenkamp,

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb het verzoek direct na constatering intern doorgezet om te kijken of we dit kunnen aanpassen / oplossen. Ik kom hier zeker nog op terug.

Groet,

Niels
Hallo @Niels Kamper,
Is er al iets bekend over dit punt?
Lijkt me op zich niet erg ingewikkeld om de link naar URL "https://www.consumentenbond.nl/community/" te vervangen door een link naar URL "https://community.consumentenbond.nl/"
Nu zullen denk ik nog steeds veel Chrome-gebruikers niet bij de community terecht komen.

Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

Het verzoek staat uit om dit aan te passen. Er dienen een aantal technische zaken aangepast te worden alvorens de wijziging door te voeren. Ik geef direct een gil als het in orde is! 😉
Zie ik het goed dat je ook je eigen bijdragen kan liken? Zie https://community.consumentenbond.nl/huiskamer-17/rutte-s-mensbeeld-en-de-zelfstandige-burger-die-zijn-eigen-zaakjes-regelt-15633/index1.html#post61950
dubbel geplaatst, kreeg een foutmelding dat mijn bijdrage plaatsen niet gelukt was?
Reputatie 5
Badge +6
Vraagje: bij een reply op een bericht of in een topic/forum dat je volgt, kun je een mail krijgen. Mooi. Maar: in die mail staat weinig anders dan "er is iets nieuws, klik hier om te kijken". Dat vind ik vervelend, het kost me extra tijd. Kan in die mail ook de reply worden opgenomen op grond waarvan je de notificatie krijgt. Forums zonder die inhoud in een notificatie-mail scoren bij mij minpunten, en ik zal dan eerder stoppen met gebruik van het forum (ik ga me dan afmelden).
Reputatie 6
Badge +6
Zie ik het goed dat je ook je eigen bijdragen kan liken? Zie https://community.consumentenbond.nl/huiskamer-17/rutte-s-mensbeeld-en-de-zelfstandige-burger-die-zijn-eigen-zaakjes-regelt-15633/index1.html#post61950

@Lazylady Dat klopt. Het inderdaad mogelijk om een eigen bijdrage (topic/reactie) te liken.
Reputatie 6
Badge +6
Vraagje: bij een reply op een bericht of in een topic/forum dat je volgt, kun je een mail krijgen. Mooi. Maar: in die mail staat weinig anders dan "er is iets nieuws, klik hier om te kijken". Dat vind ik vervelend, het kost me extra tijd. Kan in die mail ook de reply worden opgenomen op grond waarvan je de notificatie krijgt. Forums zonder die inhoud in een notificatie-mail scoren bij mij minpunten, en ik zal dan eerder stoppen met gebruik van het forum (ik ga me dan afmelden).

@Raoul Teeuwen Ik begrijp dat dit vervelend en onhandig is. Het behoort (helaas) nu niet tot de mogelijkheden. We hebben dit zelf ook ingebracht als verbeterpunt binnen het platform en hopen dat we dit in de toekomst kunnen aanpassen. Ik zal je op de hoogte houden!

Zie ik het goed dat je ook je eigen bijdragen kan liken? Zie https://community.consumentenbond.nl/huiskamer-17/rutte-s-mensbeeld-en-de-zelfstandige-burger-die-zijn-eigen-zaakjes-regelt-15633/index1.html#post61950@Lazylady Dat klopt. Het inderdaad mogelijk om een eigen bijdrage (topic/reactie) te liken.

Nogal vreemd toch, om eigen bijdragen te gaan liken? Wordt dat nog aangepast?
Reputatie 6
Badge +6

Zie ik het goed dat je ook je eigen bijdragen kan liken? Zie https://community.consumentenbond.nl/huiskamer-17/rutte-s-mensbeeld-en-de-zelfstandige-burger-die-zijn-eigen-zaakjes-regelt-15633/index1.html#post61950@Lazylady Dat klopt. Het inderdaad mogelijk om een eigen bijdrage (topic/reactie) te liken.
Nogal vreemd toch, om eigen bijdragen te gaan liken? Wordt dat nog aangepast?

Hoi @Lazylady,

Het kunnen liken van een eigen bericht is (hoewel ik dit zelf niet zo snel zal doen) niet direct een rare optie. Het kan bijvoorbeeld ook bij Facebook berichten en Linkedin posts. Het is wel een interessant puntje om nader te onderzoeken, aangezien de ontvangen likes natuurlijk ook iets zegt over de (leden) waardering binnen het forum. Ik kan nog niet zeggen of we dit op (korte) termijn gaan aanpassen, maar jouw punt staat stevig genoteerd. Bedankt voor het doorgeven! 👍🏻
@Niels Kamper Grappig, je hebt in dit topic jezelf ook geliked.🤔 Dat het op FB of LinkedIn ook kan, vind ik geen argument, maar net zo idioot / schandalig. Likes kopen, leuke prijsjes voor likes enz. enz., ik walg er van. Onbegrijpelijk dat CB met deze onzin mee doet.

Ik hoop echt dat dit snel wordt aangepast, want als iedereen hier zichzelf gaat zitten liken, heeft de waardering een waarde van 0,0.

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +6
@Niels Kamper Grappig, je hebt in dit topic jezelf ook geliked.🤔.

Scherp gezien 😉.Natuurlijk met als doel om te laten zien dat het zelf liken van een bericht mogelijk is.

Wederom bedankt voor de toelichting!

Groeten,

Niels
Als ik wil zoeken op 'onbeantwoorde vragen', krijg ik een hele waslijst te zien van beantwoorde vragen. Dat werkt dus niet.
Reputatie 5
Badge +7
Als ik wil zoeken op 'onbeantwoorde vragen', krijg ik een hele waslijst te zien van beantwoorde vragen. Dat werkt dus niet.
Hoi Lazylady, goede opmerking, ik snap de verwarring. Een topic dat als Vraag was gemarkeerd, wordt pas als 'beantwoord' gezien wanneer de topicstarter een antwoord binnen de thread als Beste antwoord markeert. Dan komt er in plaats van de oranje ? een groene v achter de titel te staan. Daarmee verdwijnt dat topic uit de lijst 'onbeantwoorde vragen'. Als de topicstarter die actie niet doet, blijft het topic in 'onbeantwoorde vragen' staan.
Bij deze dus een verzoek aan iedereen die een vraag stelt op het forum en een nuttig antwoord krijgt: markeer die reactie als beste antwoord 🙂!
Badge +2

Hi @J.B.M. Meulenkamp,

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb het verzoek direct na constatering intern doorgezet om te kijken of we dit kunnen aanpassen / oplossen. Ik kom hier zeker nog op terug.

Groet,

Niels
Hallo ,
Is er al iets bekend over dit punt?
Lijkt me op zich niet erg ingewikkeld om de link naar URL "https://www.consumentenbond.nl/community/" te vervangen door een link naar URL "https://community.consumentenbond.nl/"
Nu zullen denk ik nog steeds veel Chrome-gebruikers niet bij de community terecht komen.
Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

Het verzoek staat uit om dit aan te passen. Er dienen een aantal technische zaken aangepast te worden alvorens de wijziging door te voeren. Ik geef direct een gil als het in orde is! ;)

Hallo Niels, is er inmiddels al iets meer te melden hierover?
We zijn weer een paar weken verder en het is nog niet aangepast..
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

In de release van vorige week is alleen de footer (onderaan de pagina) meegenomen. Eind volgende week zal in de release de header (bovenaan de pagina) ook aangepast worden.

Alvast een prettig weekend,

Niels
Badge +2
Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

In de release van vorige week is alleen de footer (onderaan de pagina) meegenomen. Eind volgende week zal in de release de header (bovenaan de pagina) ook aangepast worden.

Niels

Hallo @Niels Kamper, bedankt voor je bericht.
Goed dat het aangepast gaat worden.
Jij ook een fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +6

Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

Niels
Hallo @Niels Kamper, bedankt voor je bericht.
Goed dat het aangepast gaat worden.
Jij ook een fijn weekend!

Hoi @J.B.M. Meulenkamp,

Het moment is daar! Het is vanmorgen meegenomen in de nieuwe release, dus het linkje is ook in de header aangepast. Nogmaals bedankt voor het doorgeven.

Fijne dag,

Niels
Reputatie 5
Badge +6
Hallo.

Volgens het icoontje rechtsbovenin heb ik een nieuw prive-bericht, maar ik kan niet zien waar/welk?

Is er een optie om alleen ongelezen berichten te tonen en/of gewoon maar alles als gelezen te markeren?
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Raoul Teeuwen ,

Bedankt voor het doorgeven!

Dit is een bug. @Monique van de Beek heeft dit vorige week doorgezet naar de ontwikkelaar om op te laten lossen. In de huidige situatie verdwijnt het '1 icoontje' pas zodra je reageert op een priv├ębericht. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik geef direct een gil wanneer het is opgelost!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @Raoul Teeuwen,

De bug is inmiddels verholpen!
Je kunt je zogenaamd ongelezen berichten nu gewoon weer als gelezen markeren door er simpelweg op te klikken.
Klopt, werkt nu wel goed 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Klopt, werkt nu wel goed :)
Fijn! Bedankt voor het doorgeven allen!
Badge
Een van de allerbeste communities op internet is fokforum. De layout is overzichtelijk en het schakelen tussen de verschillende fora is uitmuntend.
Wellicht iets om naar te kijken als je deze community gaat herinrichten
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Geestmer,

Bedankt voor de feedback! Ik deel jouw mening dat Fok en bijv. Reddit (ik ben meer een Reddit-type) erg fijn schakelen. Is er nu iets specifieks waar je van zegt dat moet echt anders of handiger bij ons op het forum?
Badge
Hoi @Geestmer,

Bedankt voor de feedback! Ik deel jouw mening dat Fok en bijv. Reddit (ik ben meer een Reddit-type) erg fijn schakelen. Is er nu iets specifieks waar je van zegt dat moet echt anders of handiger bij ons op het forum?

Dag Niels,
de mogelijkheid om bijvoorbeeld zoals bij Reddit een ''compact view '' te maken. Nu moet je erg veel scrollen, en hebt niet in een keer een overzicht.
Vraagje: ik krijg ik mijn overzicht de oudste post eerst, ik wil liever standaard de nieuwste post....
Reputatie 6
Badge +5
Dag Niels,
de mogelijkheid om bijvoorbeeld zoals bij Reddit een ''compact view '' te maken. Nu moet je erg veel scrollen, en hebt niet in een keer een overzicht.
Vraagje: ik krijg ik mijn overzicht de oudste post eerst, ik wil liever standaard de nieuwste post....

Je kan dat instellen Rechts onder het topic bericht.
Alleen standaard? Dat zou wel een goede toevoeging zijn! Dat je kan kiezen wat je standaard wil zien.

Reageer