Consumentenbond.nl

Enquête na forumbezoek

Toon eerste bericht
Het topic is gesloten voor reacties

103 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Beste Imke en Monique.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie het absoluut goed bedoelen en mijn problematiek van inloggen, en al het andere, hebben doorgesluisd naar kenners bij de CB. Kennelijk komen zij tot de conclusie, het ligt niet aan ons of het zit niet bij ons, ligt niet aan onze software enz. enz.

Ik ben goedgelovig en geloof de CB dan ook op hun woord.

Maar uit de discussie blijkt dat meerder leden gelijke problemen hebben, en als je de hele discussie volgt dan komen er toch, voor mij, heel merkwaardige zaken aan de orde. Ik geef een voorbeeld:  er zijn verschillende systemen om met het forum te werken…. bepaalde leden hebben andere systemen ????

Als dit onzin is zou ik me toch verdedigen, in elk geval zou ik wat transparantie scheppen..

Uiteraard weet ik niet wat @E.B.F. Stroeve  precies bedoelt met reageren, maar kan me voorstellen dat hij de hele discussie bedoelt en niet alleen het feit dat iemand problemen ontmoet bij inloggen. Groet Leo.

Reputatie 6
Badge +4

ik blijf erbij dat dit forum anders omgaat met haar bezoekers dan andere forums, dit is het enige forum waar blijkbaar meerderen steeds opnieuw handmatig moeten inloggen @Imke er klopt gewoon iets niet en jullie maken jezelf er wel erg makkelijk vanaf ….

Badge +7

Beste allemaal, vervelend dat er onduidelijkheid heerst over onze rol in de persoonlijke cookie-instellingen van Communityleden. Wij hebben hier geen invloed op en kunnen vanuit onze kant helaas geen hulp bieden. Wel zie ik dat er voldoende suggesties worden geboden door andere Communityleden om dit probleem op te lossen.

Voor wat betreft de volgende opmerking:

er zijn verschillende systemen om met het forum te werken…. bepaalde leden hebben andere systemen ????

Ik denk dat je hier doelt op de verschillende browsers of besturingssystemen die Communityleden gebruiken? Dat kan natuurlijk kloppen. Het staat iedereen vrij om een eigen browser en besturingssysteem te kiezen.

Mochten er in de toekomst andere technische issues zijn, dan is het handig om ons hier eerst via de mail of privébericht over te benaderen. Dan zoeken wij het eerst uit en kan er daarna, als wij geen oplossing weten, alsnog via de Community om hulp gevraagd worden. Om verdere verwarring te voorkomen, sluit ik nu het topic.