Consumentenbond.nl

Hoera! De community bestaat 4 jaar! 🎉

Reputatie 7
Badge +7
Hieper de piep! Hoera! De community bestaat 4 jaar.
De afgelopen 4 jaar hebben we een hoop mooie dingen bereikt met zijn allen. Niet alleen helpen jullie ons vaak met waardevolle input voor onze onderzoeken, nog vaker zien we dat jullie je kennis en kunde inzetten om elkaar op weg te helpen. Door het bundelen van jullie krachten bereiken jullie samen fantastische resultaten.
Ook zal het veel van jullie vast niet ontgaan zijn dat de community in een rap tempo aan het groeien is. Jullie plaatsen maar liefst het dubbele aantal topics en reacties op maandbasis ten opzichte van een jaar geleden. We helpen elkaar dus twee keer zoveel!

Al met al: de Consumentenbond community bestaat dankzij waardevolle leden als jullie, en dat zetten we natuurlijk erg graag zo voort. Op naar de 10 jaar! 🎉

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Gefeliciteerd en laten we hopen op een blijvend succesvolle toekomst . Ideaal zou zijn als we op alle mogelijke gebieden experts zouden hebben die ook regelmatig kijken , zodat alle vraagstukken snel behandeld kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +6
Oeps ! Die taart is wel een beetje groot uitgevallen. Hopelijk hebben jullie flinke trek. 😋
Badge +5

Gerelateerde topics

[h6]Hoera, de Consumentenbond community bestaat 1 jaar![/h6]
  • 2 jaar geleden
Iets klopt er hier niet.. 😜
Reputatie 6
Badge +6
@TijsZonderH : drie jaar geleden bestonden we 1 jaar 😉
Badge +5
idd, Alleen daar stond 2 jaar. ik drukte erop en toen stond er 3 jaar 😀
Reputatie 7
Badge +7
E.T. Wiersum schreef:

Gefeliciteerd en laten we hopen op een blijvend succesvolle toekomst . Ideaal zou zijn als we op alle mogelijke gebieden experts zouden hebben die ook regelmatig kijken , zodat alle vraagstukken snel behandeld kunnen worden.

Bedankt @E.T. Wiersum! Wij hopen uiteraard hetzelfde.
Bedoel je met experts op alle gebieden interne experts (vanuit de Consumentenbond) of 'externe' experts (communityleden)? Zijn er specifieke gebieden waar je experts mist op dit moment?
Zoals altijd weer bedankt voor je betrokkenheid en het meedenken. 😄

E.T. Wiersum schreef:

Oeps ! Die taart is wel een beetje groot uitgevallen. Hopelijk hebben jullie flinke trek. 😋

In taart altijd!
Reputatie 7
Badge +7
TijsZonderH schreef:

idd, Alleen daar stond 2 jaar. ik drukte erop en toen stond er 3 jaar 😀

Gelukkig klopt het nu wel @TijsZonderH!
Reputatie 7
Badge +6
@Monique . Ik bedoel eigenlijk allebei , Monique. Onmogelijk voor de bond om op elk gebied een expert in dienst te nemen. Daarom hebben we veel communityleden nodig die expert zijn op bepaalde gebieden , die ook bereid zijn om te reageren . Deze mensen zijn er al , heb ik gemerkt . De gewenste aanvulling kan ik zo uit mijn hoofd niet benoemen , maar blijkt uit vragen waar geen of onjuiste antwoorden op komen. Als we kans zien om dit in de toekomst te verbeteren en daarnaast ook regelmatig voor velen interessante discussie kunnen hebben ( op een nette manier ) , dan krijgt deze community steeds meer waarde en daardoor ook vanzelf steeds meer leden en bezoekers.
Reputatie 6
Badge +6
Gefeliciteerd, lekker taart eten, ben aan het smullen. Op naar vijf.jaar!
Reputatie 7
Badge +7
Ik zie dat ik niet meer gereageerd heb op je reactie @E.T. Wiersum, en ik was er juist zo blij mee. (Foei, Monique!)
Graag neem ik toch nog even de tijd om je hartelijk te bedanken voor je bijdrage. Ik ben het volledig met je eens. Hoe mooi zou het zijn als we op elk gebied meerdere (community)-experts hebben?
Ik ben dan ook erg benieuwd of jij (of anderen) suggesties hebben voor de zoektocht naar dit soort experts. Denk je dat ik als moderator bijvoorbeeld meer zou kunnen doen voor het betrekken van dergelijke experts, of deze mensen juist op bepaalde plekken kan vinden? Ik hoor het graag!

Fijn weekend allen!
Reputatie 7
Badge +6
@Monique . Ik denk dat er heel veel onbenutte kennis zit bij het ledenbestand . Alleen doen heel veel van die leden niet mee aan deze community . Misschien helpt het om een oproepje te plaatsen in alle bladen die de bond uitgeeft ? Zodoende kunnen de leden elkaar nog veel meer helpen dan nu het geval is. De moderators zijn en blijven belangrijk om alles in goede banen te leiden en ik vind het ook fijn dat jullie meedoen met eigen inzichten en bijdragen.

Reageer