Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

Hoera, de Consumentenbond community bestaat 1 jaar!


Vorig jaar werd de eerste versie van dit forum gepresenteerd aan een kleine groep betrokken consumenten (zie de video-impressie). En na enkele maanden ‘warm draaien’ is het forum steeds actiever geworden met interessante en leuke discussies. De cijfers De afgelopen 365 dagen hebben jullie dan ook niet stil gezeten: we zijn ondertussen gegroeid naar een forum met meer dan 2.000 gebruikers. Met elkaar hebben we 6.000 reacties geplaatst in meer dan 500 discussies. Dank voor jouw bijdrage! Levendige discussies Levendige discussies worden gevoerd over uiteenlopende onderwerpen, zoals het invoeren van de slimme energiemeter, de kosten van de zorgverzekering en politieke beslissingen over bijvoorbeeld de vrije artsenkeuze. Het effect En met effect! Niet alleen zijn de discussies het afgelopen jaar door meer dan 200.000 bezoekers bekeken, ook inhoudelijk hebben ze impact. Onze experts staan zo direct in contact met jullie en we nemen de signalen mee in onze dienstverlening, maar ook omdat consumenten elkaar helpen en adviseren: voor en door consumenten! Even voorstellen Het topic Stel jezelf even voor licht ik graag speciaal uit: hier kan je meer lezen over andere communityleden (met wie praat ik nu eigenlijk?) en kan je jezelf ook even voorstellen (dit ben ik!). Uitgelichte gebeurtenissen het afgelopen jaar Hieronder vind je enkele uitgelichte gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Wat is jouw beste herinnering aan het afgelopen jaar binnen de Consumentenbond community? Nogmaals bedankt voor jouw bijdrage!
    1 maart 2014: De oproep aan betrokken consumenten die willen meedenken met en meedoen in de ontwikkeling van de online community van de Consumentenbond. 7 mei 2014: De presentatie van de eerste versie van dit forum tijdens de eerste communitybijeenkomst. juni 2014: Verschillende aanpassingen en verbeteringen aan de hand van gebruikersfeedback. juli 2014: De tweede communitybijeenkomst op het kantoor van de Consumentenbond augustus 2014: Onze expert Stefan neemt de input van communityleden mee in zijn bezoek aan de grootste consumentenelektronica-beurs. oktober 2014: Een discussie op de Consumentenbond community over de ov-chipkaart wordt opgepakt door RTL nieuws. Verder ontstaat er veel ophef in het topic Cogas stopt met Ziggo aan te bieden, men moet naar Caiway. november 2014: Wat zijn jouw wensen voor het nieuwe Ziggo (na overname door UPC)? Irene J. inventariseert de wensen binnen de community om zo de klanten van het nieuwe Ziggo optimaal te laten profiteren van de overname door UPC. december 2014: Hoera, we zijn met meer dan 1.000 communityleden! Verder stonden op 29 december onze zorgexperts klaar om live alle vragen te beantwoorden van gebruikers. En door die vragen konden we weer andere consumenten helpen. januari 2015: Communityleden gaan in gesprek met Mark - de hoofdredacteur van de Consumentengids - om samen te werken aan een verbeterde versie van onderzoekstabellen. februari 2015: Het subforum Denk mee met de CB wordt geopend. Hier kan je in gesprek over ideeËn, suggesties en feedback voor de Consumentenbond. En worden er soms uitnodigen geplaatst voor bijeenkomsten speciaal voor communityleden. maart 2015: Een goed voorbeeld van de impact van de kennisuitwisseling op de community: moederbordfabrikant Gigabyte past zijn specificaties aan op basis van dit topic. mei 2015: De Consumentenbond community bestaat 1 jaar! (maar dat wist je nu waarschijnlijk al ;-)

51 reacties

Gefeliciteerd met het eerste kaarsje, 2.000 deelnemers (dat is 5,5 per dag erbij) en toenemende bekendheid met al 200.000 bezoekers. Prima nieuwe consumentenplek......met een zeer interessante mix aan onderwerpen! Stephan ten Kate en collega's bedankt voor de geweldige inzet. De Consumentenbond voor hun initiatief en de leden voor hun vele bijdragen. In ieder geval mÉÉr dan zo'n klein cakeje waard!

Mijn verrassendste moment was gisteren.....toen op de nationale feestdag moderator Marc T. op zijn vrije dag tÒch actief was op de community.......😮.......dat is een teken van passie! Toch?



[img]http://pixabay.com/static/uploads/photo/2014/04/03/00/42/first-birthday-309189_640.png[/img]



Veel Suc6 gewenst.


Gefeliciteerd met het eerste kaarsje, 2.000 deelnemers (dat is 5,5 per dag erbij) en toenemende bekendheid met al 200.000 bezoekers. Prima nieuwe consumentenplek......met een zeer interessante mix aan onderwerpen! Stephan ten Kate en collega's bedankt voor de geweldige inzet. De Consumentenbond voor hun initiatief en de leden voor hun vele bijdragen.

Mijn verrassendste moment was gisteren.....toen op de nationale feestdag moderator Marc T. op zijn vrije dag tÒch actief was op de community.......😮.......dat is een teken van passie! Toch?

Veel Suc6 gewenst.



Bedankt H.G. Rheenen! En dat is inderdaad een teken van passie door Marc!
Leuk dat het is opgevallen! Bedankt voor de erkenning ;-)



Gefeliciteerd met het eerste kaarsje, 2.000 deelnemers (dat is 5,5 per dag erbij) en toenemende bekendheid met al 200.000 bezoekers. Prima nieuwe consumentenplek......met een zeer interessante mix aan onderwerpen! Stephan ten Kate en collega's bedankt voor de geweldige inzet. De Consumentenbond voor hun initiatief en de leden voor hun vele bijdragen.

Mijn verrassendste moment was gisteren.....toen op de nationale feestdag moderator Marc T. op zijn vrije dag tÒch actief was op de community.......😮.......dat is een teken van passie! Toch?





Veel Suc6 gewenst.

@Marc T. (over bescheidenheid door passie en zijn licht onder de korenmaat stellen)

Het is een zeer omvangrijke 'klus' om moderator en UGC-redacteur te zijn. Deze UGC-titel staat weliswaar in uw CB-profiel, maar daarmee kan natuurlijk geen hond iets beginnen. Via google en wikipedia kan men een beetje een inzicht krijgen in uw huidige community-werkveld, waarbij men moet weten dat u niets met bioscopen van doen heeft. Misschien bent u iets minder bescheidener en legt ons leden eens uit wat een CB-community-UGC-redacteur dagelijks mÀg/moet doen en/of wat hij zo voor de kiezen krijgt? Bij voorbeeld in de nog niet veel gebruikte community-huiskamer........

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7c/Conversationprism.jpeg

(vergroting door op het beeld te klikken)
Zeg maar 'jij' tegen 'u' (al schend ik hiermee de ijzeren regels van de bon ton, maar de vriendschappelijke toon hier gaat voor EN zo staat het in mijn opdracht 😉.

Ik functioneer het beste buiten de publiciteit, bouw graag bruggen en knoop intern communicatie- en informatietouwtjes aan elkaar. Daarbij schroom ik niet om me luid en duidelijk te positioneren als dat nodig is. Dat doe ik echter liever (en veel effectiever) binnen de burelen van de bond dan in't openbaar. Kennis van de CB is in de tijd die ik hier werk een echt specialisme gebleken. En ik beschik over aardig wat, al zeg ik het zelf. Daarnaast ben ik tamelijk slijtagevast bij het lezen van 'kortcyclisch zich herhalende' berichten (in toptijden 120k/jaar) en houd ik genoeg van mensen om ook de x-te herhaling van een eerder gestelde (en beantwoorde) vraag geduldig te beantwoorden. Natuurlijk zou ik boeken kunnen vullen met allerlei anekdotes uit mijn dagelijkse praktijk. Maar we weten allemaal dat we fouten van een ander altijd beter kunnen zien dan die van onszelf. En dat schept, zeker in mijn geval, de verplichting tot discretie en terughoudendheid. Bedankt voor de belangstelling en positieve benadering. Ik ga weer terug naar mijn kantlijn. Daar gedij ik het beste.



@Marc T. (over bescheidenheid door passie en zijn licht onder de korenmaat stellen)

Het is een zeer omvangrijke 'klus' om moderator en UGC-redacteur te zijn. Deze UGC-titel staat weliswaar in uw CB-profiel, maar daarmee kan natuurlijk geen hond iets beginnen. Via google en wikipedia kan men een beetje een inzicht krijgen in uw huidige community-werkveld, waarbij men moet weten dat u niets met bioscopen van doen heeft. Misschien bent u iets minder bescheidener en legt ons leden eens uit wat een CB-community-UGC-redacteur dagelijks mÀg/moet doen en/of wat hij zo voor de kiezen krijgt? Bij voorbeeld in de nog niet veel gebruikte community-huiskamer........

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7c/Conversationprism.jpeg

(vergroting door op het beeld te klikken)

@Marc T.

Bedankt voor de zeer bescheiden eigenreflectie.

Mijn interpretatie een beetje passend bij het voorjaar: Je bent dus de kleurrijke pot waarin alles kan gebeuren.......en iets moois tot bloei komt, samen met de planters, de onkruidverwijderaars, de gieters en de bemesters, zodat wij, de consumenten, van de bloem(en) kunnen genieten......jaar na jaar!

Op naar een betere, kleurrijke en rechtvaardige maatschappij.......

http://effectiviteitwerkt.nl/wp-content/uploads/2014/10/iStock_zonnebloemenl-300x133.jpg
Wat een mooie woorden hier!

En leuk om terug te lezen wat er allemaal is gebeurd in een jaar tijd. Vooral dank voor de levendigde discussies in de Ziggo-topics, die hebben me Écht geholpen in de gesprekken met Ziggo. Op naar een nieuw jaar vol nieuwe topics!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal en groeiende, mooie community!!! Petje af 🙂
Gefeliciteerd..

Wat ik mooi vind is dat je ook mee mag denken en mee mag lezen en schrijven als je geen lid bent of kunt zijn van de Consumenten Bond.

Ook 8 euro per maand kan wel eens net te veel zijn.

Groetjes,

Peperbuske
Mijn herinnering aan community is niet prettig.Na dit bericht ben ik ook niet meer bereid mijn mening over wat voor onderwerp dan ook, te ventileren.Ik ben teleurgesteld ! Bij Consumentenbond wordt het schrijven met hoofdletters beoordeeld als verbaal schreeuwen en worden deze opmerkingen ook niet geplaatst.Inmiddels heb ik mijn "communities"van het net gehaald en zeg ik mijn medewerking op voor dit dicussie programma.Indien u bij uw abonnees discussies wilt losweken over maatschappelijke of andere onderwerpen,moet u hun ook de "vrijheid" geven om dat op hun eigen manier vast te leggen of te benadrukken.
Badge +1
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik heb ondertussen ook veel van jullie YouTube video's bekeken, die vind ik ook erg leuk. Dit bewijst maar weer dat het werk dat de ConsumentenBond doet voor de consument niet onopgemerkt voorbij gaat!


Mijn herinnering aan community is niet prettig.Na dit bericht ben ik ook niet meer bereid mijn mening over wat voor onderwerp dan ook, te ventileren.Ik ben teleurgesteld ! Bij Consumentenbond wordt het schrijven met hoofdletters beoordeeld als verbaal schreeuwen en worden deze opmerkingen ook niet geplaatst.Inmiddels heb ik mijn "communities"van het net gehaald en zeg ik mijn medewerking op voor dit dicussie programma.Indien u bij uw abonnees discussies wilt losweken over maatschappelijke of andere onderwerpen,moet u hun ook de "vrijheid" geven om dat op hun eigen manier vast te leggen of te benadrukken.



@W. Kockelkorn (i.p.v. beste mevrouw/meneer gebruik ik @)

Ik heb een reprimande moeten incasseren over mijn afwijkende gebruikte typografische vormgeving. Ook heb ik meteen van me laten horen dat ik daar wel degelijk een bedoeling mee had. Ik wilde emotie tonen en ook visueel opwekken. Toevallig ben ik (ooit) in het grafische vak opgeleid en weet waarover ik het heb. Daarom weet ik ook, dat op veel fora het gebruik van hoofdletters steeds weer (automatisch) verbannen wordt, waarschijnlijk wordt dit in de cursus 'moderator worden' zo onderwezen: GROTE LETTERS IS TE SCHREEUWEND IN HET TOTALE PLAATJE!.......maar een technische correctie moet natuurlijk geen aanleiding worden om deelnemers een onprettig gevoel te geven. Dit is een vrij nieuwe community en iedereen moet nog leren. Graag zou ik bijdragen van u, bij voorbeeld over ons zieke gezondheidssysteem en 'terug naar het ziekenfonds', ook in de toekomst verder willen blijven lezen en u hier een zacht zetje willen geven actief bij deze groeiende en onze commutity te blijven.

Ik ben er zeker van, dat er aan een soort gebruiksinleiding gewerkt wordt, waarbij dit soort spelregels uitgelegd gaat worden. Ik kreeg verder ook mee, dat er alleen nederlandse teksten worden aangenomen (zoals in de algemene voorwaarden van de grote Consumentenbond staat) en een door mij geplaatst stuk in het duits werd ongevraagd met google vertaald. Enkele dagen later plaatste een ander lid een engelse tekst............en er gebeurde helemaal niets meer.

Beschouw het dus eerder als beginnersprobleempjes en vat het niet al te persoonlijk op. Doe gewoon weer mee.......en neem de vrijheid die u nodig heeft om uw verhaal te schrijven. Het gaat uiteindelijk om de authentische inhoud en uw persoonlijke ervaring/mening en die wil ik (en anderen) beslist niet missen..........

Doe ons morgen een cadeautje en blijf bij ons..........

In elke dag is een cadeautje verstopt.

Olaf Hoenson
Het spijt me dat je hierin in ons bent teleurgesteld. Het gebruik van alleen hoofdletters wordt op alle wereldwijde platforms als geschreeuw beoordeeld en geweerd. Daar zijn we niet uniek in. We hanteren de regels van de 'netiquette' die hiervoor gelden en geven dat ook heel duidelijk aan in de voorwaarden. Voor meer achtergrondinformatie is het misschien ook interessant om te kijken naar 'Caps-lock-day': ieder jaar op 22 oktober mogen de hoofdlettergebruikers helemaal los. Met veel humor en zelfspot. Dat jij teleurgesteld bent dat we deze regel hanteren, is uiteraard je goede recht, maar het is hier niet anders dan elders.



Mijn herinnering aan community is niet prettig.Na dit bericht ben ik ook niet meer bereid mijn mening over wat voor onderwerp dan ook, te ventileren.Ik ben teleurgesteld ! Bij Consumentenbond wordt het schrijven met hoofdletters beoordeeld als verbaal schreeuwen en worden deze opmerkingen ook niet geplaatst.Inmiddels heb ik mijn "communities"van het net gehaald en zeg ik mijn medewerking op voor dit dicussie programma.Indien u bij uw abonnees discussies wilt losweken over maatschappelijke of andere onderwerpen,moet u hun ook de "vrijheid" geven om dat op hun eigen manier vast te leggen of te benadrukken.

Maar hoe kan ik nu lid worden van deze community?
@E.Hamer.....maar hoe kan ik nu lid worden van deze community?

Een 'lidmaatschap' in juridische zin is er niet, 'je doet gewoon mee', een deelnemer wordt hier meestal community-lid genoemd.

Eigenlijk zijn wij hier allemaal 'vrijblijvende deelnemers aan de CB-community'. Wel zijn er een paar spelregels die bij voorbeeld beledigingen en grof woordgebruik verhinderen. Bij herhaaldelijke overtreding kan een moderator je waarschuwen en bij de meeste community's worden erg vervelende deelnemers (tijdelijk) gebanned.

Verder zijn er 1- 'meelezers' zonder zichtbare activiteiten en 2 - op topics reagerende en/of 3 - actieve deelnemers, die zelf een nieuwe topic aanmaken, dus een onderwerp aandragen of een vraag stellen.

Keuzes genoeg om op je eigen manier tot een succesvolle community bij te dragen. Zelfs het lidmaatschap! van de CB is geen verplichting. In de huiskamer kunnen alle thema's besproken worden, die niet onder een voorgegeven kopje vallen.

Moderators houden de communicatie in de gaten, maar in principe wordt verwacht, dat de deelnemers zichzelf 'bedruipen'. Ga ervan uit, dat de moderators gewone werktijden handhaven, alhoewel ik er ÉÉn vaker heb 'betrapt' die, waarschijnlijk vanaf zijn telefoon toch blijft meelezen......en soms ook reageerde.

Groet van een enthousiaste community-deelnemer.
Waar windt Ú zich over op?

Dit is de uitnodiging in mijn mailbox van de Consumentenbond. Waar ik mij over opwind! Dat zal ik u zeggen

Ik wind mij enorm op over de top van de ING Bank die medeverantwoordelijk zijn voor deze financiËle crisis van nu al 7 jaar en zichzelf nu een (naar mijn idee walgelijke en totaal misplaatste) salarisverhoging toedient en met een minzaam lachje vindt dat ze die nog verdient ook.

Een misselijke vertoning welke bij mij tot gevolg heeft dat ik mijn geld weghaal bij de ING Én mijn rekeningen opzeg en hoop dat meer mensen dat gaan doen. Dat geld zet ik op een bank waarvan ik het vertrouwen heb dat ze wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Hier wind ik mij over op!!
Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantenservice van Eurotops.

Afgelopen december bestelde ik een set oplaadbare kaarsen uit de folder. de vooruitbetaling via ideal.

na drie weken kreeg ik een mail dat het artikel niet leverbaar was, en dat ik het bedrag van 40 euro 38 terug zou worden gestort.

Na talloze mailtjes en telefoontjes, waarbij steed werd beloofd dat het bedrag zou worden terug gestort nog steeds niets ontvangen.

We zijn nu bijna een half jaar verder, ik ga batuurlijk nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf.

kunnen jullie voor mij bemiddelen ?

Bij voorbaat dank
Waar ik mij aan het aan erger is de naservice van bedrijven. Heb vorig jaar een computer gekocht, eens niet bij een gigant waar ook alles mis schijnt te gaan. Dus het werd een duurdere computer. De helft van de tijd doet hij het niet , geen netwerk gevonden. Ik gebruik hem als werk computer dus kan hem niet missen.

Hij is vanaf vanaf het begin regelmatig weg geweest ter reparatie. Geld terug geven, ho maar. hij zie er niet nieuwm meer uit.....

Wat moet ik hier nu weer mee.?
Ik kan mij opwinden over het gebruiken van het mobieltje.

de gebruikers worden geleefd door het mobieltje:

een fietser stapt af om zijn mobiel te beantwoorden, automobilisten rijden met het mobiel in de hand aan het stuur, levensgevaarlijke situaties.

vrij wandelen in de natuur is er niet bij: mobiel ratelt en er moet op gereageerd worden. Zielig, hoor.

gebruik het mobieltje waarvoor het bestemd is: noodzakelijkerwijs reageren of een oproep doen.

je kan dan weer communiceren met elkaar en de risico's van ongelukken loopt terug.

bovendien is het een stuk goedkoper.
Indien je een mobieltje in de trein, bus, of auto gebruikt, dan heb je minder aandacht voor de mensen om je heen. Dat is niet goed in het Openbaar Vervoer. Dan kan niemand met je praten. Dan kun je je medeleven ook niet geven.

Vooral chauffeurs in de auto hebben geen aandacht op het verkeer alleen en maken in die tijd vaak ongelukken. Ze moeten alleen hun mobieltje gebruiken als ze aan de kant staan!

Dit wilde ik zeggen via de reactie!
Een kwestie, waar ik mij niet (meer) over opwind, maar wat wel steeds ergernis en verbazing opwekt, is het volgende:

Vormgevers lijken steeds meer te bepalen hoe websites en publicaties (Consumentengids bijvoorbeeld) er uiteindelijk uit komen te zien. Daarbij wordt bijna standaard vergeten, dat INFORMATIE belangrijker is dan de vormgeving. In de beperking toont zich de meester, maar men kan het niet laten om een overdaad aan kleurencombinaties te ge(mis)bruiken met als grootste fout (een DOODZONDE kun je beter zeggen) is het gebruik van grijze tekst op een witte ondergond of allerlei pastelkleuren op eveneens gekleurde ondergrond. Als je nu als doelstelling hebt, dat een tekst niet of slecht leesbaar moet zijn, dan slaag je daar op deze manier uitstekend in.

De vraag is dan: waarom zou je die tekst dan nog afdrukken? Bespaar je die moeite en kosten.

Vandaar mijn vraag: Mag informatie, die wel van belang wordt geacht, weer eens gewoon zwart op wit?
Reputatie 6
Badge +5
Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag! En veel wijsheid toegewenst aan uw medewerkers die uit de communitybijdragen de informatie filterten om actie in de praktijk te ondernemen.

Ik erger mij bij voorkeur niet (slecht voor de gezondheid), maar ben wel geregeld verbijsterd door de pretenties van onze gezondheidszorg. Zag jaren geleden de bui al hangen, toen aan de Nederlandse bevolking werd gevraagd waarop beslist niet bezuinigd mocht worden. Uitkomst: de gezondheidszorg! Welnu, dat hebben we geweten: gestaag stijgende premies en eigen bijdragen. Bovendien een niet aflatende parade van medische wetenschappers in populaire tv-programma's!die over hun onderzoek berichten. Teneur: we weten al heel veel, maar het zal nog wel 20 jaar duren voordat we met de resultaten aan de slag kunnen. Intussen schijnt Nederland al helemaal tevreden met het feit, dat talloze (vaak nieuw ontdekte) kwalen worden behandeld, maar dat je zelden iets hoort over genezing. Als de geneeskunst werkelijk zo'n hoge vlucht had genomen, dan zouden die premies en eigen bijdragen moeten dalen!

Nu komen er hoe langer hoe meer patiËnten die aanspraak maken op vaak peperdure en levenslange behandeling waarvan de kosten door de (gedwongen) verzekerden moeten worden opgebracht. Ik neem aan, dat wij ook in Nederland een medisch-ethisch orgaan hebben maar vermoed, dat zij zich met dit aspekt van de etiek liever niet bezighoudt. Het is natuurlijk interessanter en gemakkelijker om een standpunt in te nemen over b.v. het inbrengen van menselijk genetisch materiaal in dieren en soortgelijk geknutsel, dan over de vraag wat een behandeling mag kosten die niet tot genezing leidt. .
Inderdaad zijn er mensen die misschien te veel verdienen, dat is echter moeilijk te beoordelen.

Vraag mij af , waarom wordt er nooit eens schande gesproken over het vele geld dat voetballers verdienen.Dat loopt pas de spuigaten uit.Dikwijls verdienen jongelui van 20 jaar al miljoenen.Daar hoor je nooit iets over.
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie en groeiende Community. Ik heb er nooit aan meegewerkt, maar ik hoop dat de Community blijft groeien. Mensen hebben dat nodig. Ik ben oud, heel oud en der dagen meer dan zat.Het liefst doe ik helemaal niets meer. ik ben in 1930 geboren en heb meer dan me lief is veel meegemaakt. Ik kijk ook niet meer uit naar wat er nog komen gaat, of het moet zijn dat de overheid eindelijk mensen Euthanasie gunt, als erom gevraagd wordt. Heus, vÓÓr je erom vraagt is er lang en grondig nagedacht door mensen. Mijn leven is uitzichtloos en ondraag-lijk en alleen ik kan dat vaststellen.

Ik hoop dat de Consumentenbond bljft bestaan en nog veel mensen steunt in alles wat jullie zo goed doen!!!

Groetjes


Van harte gefeliciteerd met jullie mooie en groeiende Community. Ik heb er nooit aan meegewerkt, maar ik hoop dat de Community blijft groeien. Mensen hebben dat nodig. Ik ben oud, heel oud en der dagen meer dan zat.Het liefst doe ik helemaal niets meer. ik ben in 1930 geboren en heb meer dan me lief is veel meegemaakt. Ik kijk ook niet meer uit naar wat er nog komen gaat, of het moet zijn dat de overheid eindelijk mensen Euthanasie gunt, als erom gevraagd wordt. Heus, vÓÓr je erom vraagt is er lang en grondig nagedacht door mensen. Mijn leven is uitzichtloos en ondraag-lijk en alleen ik kan dat vaststellen.

Ik hoop dat de Consumentenbond bljft bestaan en nog veel mensen steunt in alles wat jullie zo goed doen!!!

Groetjes



Met veel interesse heb ik uw community-bericht gelezen. U heeft daarmede aan de community meegewerkt en ik wil u graag uitnodigen hier toch vaker met uw doorleefde levenservaringen terug te keren.

"EÉn van de privileges van de ouderdom is, dat je oud genoeg bent om de waarheid te kunnen zeggen...........!"

(Vertaling van Georges Clemenceau, Frans geneeskundige 1841-1929)

Reageer