Consumentenbond.nl

Hoera, meer dan 1.000 communityleden!

• 1 december 2014
  • 1 reactie
  • 1236 Bekeken

We zijn sinds dit weekend met meer dan 1.000 communityleden! Iets om even bij stil te staan, nadat de Consumentenbond community op 7 mei j.l. is gelanceerd.

Het 1.000e communitylid met een bijdrage in het community forum is M. Vos: welkom!

Maar de eerste 999 Én toekomstige communityleden zijn natuurlijk net zo welkom. Namens iedereen bij de Consumentenbond wil ik jullie hartelijk danken voor al jullie reacties, opgestarte discussies en bijdragen! Leuk dat jullie actief meepraten en -denken over uiteenlopende onderwerpen zoals zorg, financiËn, voeding, reizen en privacy.

De top 5 populairste discussies sinds de start van de community bestaat uit:

Logisch dat je de apotheek betaalt voor de voorlichting over een medicijn dat je voor het eerst gaat gebruiken Prinsjesdag: het eigen risico in de zorg stijgt in 2015 Verhoging premie zorgverzekering: wat ga jij doen? 'Plastic tas in elke winkel afschaffen voor de statiegeldtas' 'In prijs van nieuwe auto moeten de kosten rijklaar maken zijn opgenomen'
Even voorstellen Het topic Stel jezelf even voor licht ik graag speciaal uit: hier kan je meer lezen over andere communityleden (met wie praat ik nu eigenlijk?) en kan je jezelf ook even voorstellen (dit ben ik!).

Over welk onderwerp deel jij graag je verhaal met andere consumenten? Start er gerust een nieuwe discussie over.

Heb je vragen, opmerkingen of ideeËn voor verbeteringen voor de Consumentenbond community? Laat je reactie gerust hieronder achter. ☺

Hartelijke groet en op naar de volgende mijlpaal,

Stephan ten Kate Community Manager Consumentenbond

PS: wil je eenvoudig op de hoogte blijven van de leukste en populairste discussies? Schrijf je dan in voor de community nieuwsbrief.

1 reactie

Gefeliciteerd M. Vos!

Reageer