Consumentenbond.nl

Inloggen op de website wijzigt

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Lazylady schreef:

Nee, mijn gebruikersnaam is niet mijn e-mailadres anders zou ik er geen opmerking over maken.😉

Ze hebben volgens mij hun werk niet goed gedaan: zolang je niet uitlogt en geen cookies wist, blijft alles bij het oude blijkbaar.

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga het uitzoeken.
Mmm dit zou handig zijn, ware het niet dat ik onlangs een mailtje heb gekregen:

Je e-mailadres is gewijzigd.

Naar aanleiding van je bestelling op onze website hebben we je gegevens bijgewerkt in ons systeem.

Dit is in hoge mate irritant: Ik heb hier niet om gevraagd, en ik wil ook helemaal niet dat mijn email adres zomaar wordt gewijzigd, en nu blijkt dat ik ineens met dat andere mailadres moet inloggen (terwijl ik nog wél op het oude alle meldingen over het forum binnen krijg)

Dus CB: SVP niet zomaar iemands email adres aanpassen.... Dat lijkt een handige sevrice, maar heel veel mensen hebben meerdere mailadressen die ze op verschillende plekken gebruiken. En inderdaad soms ben je bezing binnen de ene context, en verwar je die twee (of 3 of 4) en onstaat er een oevrlap. Maar het is dan echt heel ongewenst om zomaar logingegevens en mail-adressen te gaan veranderen.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Ronaldvr ,

Duidelijk verhaal, dank je wel. Ik heb het zojuist besproken met mijn collega's. In de nieuwe situatie (vanaf gisteren dus) zal het bovenstaande niet meer voorkomen. Een e-mailadres zal dus niet aangepast worden, tenzij je dit zelf handmatig doet via de 'Mijn omgeving' van de Consumentenbond.
Niels schreef:

Lazylady schreef:

Nee, mijn gebruikersnaam is niet mijn e-mailadres anders zou ik er geen opmerking over maken.😉

Ze hebben volgens mij hun werk niet goed gedaan: zolang je niet uitlogt en geen cookies wist, blijft alles bij het oude blijkbaar.

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga het uitzoeken.

Oud draadje, dat ik tegen kwam in mijn speurtocht om mijn profielnaam te wijzigen.
Ik heb nooit meer reactie van je ontvangen en zit dus nog steeds ingelogd met mijn e-mailadres (niet zijnde mijn gebruikersnaam!)
Overigens heb ik inmiddels vanzelfsprekend de nodige keren cookies enz. gewist.

Wil jij zo vriendelijk zijn mijn profielnaam te wijzigen in Nexit? Dank alvast.
Reputatie 6
Badge +6
@Nexit : Schermnaam heb ik voor je aangepast. 💪🏻

Reageer