Consumentenbond.nl
Beantwoord

iPhone foto maken niet mogelijk

Het maken van een foto tijdens het maken van een topic is niet mogelijk.
Wanneer men de camera kiest gaat hij naar de camera maar je krijgt geen beeld.

icon

Beste antwoord door Niels 1 mei 2018, 21:24

Beste @Mullerbeek ,

Ik zie zojuist dat ik helemaal geen terugkoppeling heb verzonden, excuses. In de betreffende week van jouw melding heb ik het direct doorgezet naar het ontwikkelteam. Ze hebben kort daarna aangegeven dat het is verholpen. Mocht je nog hinder ondervinden, dan verneem ik het nog graag natuurlijk.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Mullerbeek ,

Welkom op het forum en bedankt voor je feedback 👍🏻! Ik heb het zelf net ook even getest en het blijft inderdaad volledig zwart, zowel foto als video. Ik heb het direct doorgezet naar de ontwikkelaar met het verzoek om het probleem te verhelpen.

Mocht je nog iets anders constateren, dan hoor ik het graag van je 😉

Prettig weekend,

Niels
Zo te zien vraagt Huisbaasje geen toestemming aan de iPhone om toegang tot de camera te verkrijgen.
Reputatie 6
Badge +6
Bedoel je Huisbaasje of het forum (waar de bovenstaande melding over gaat)?
Sorry foutje , ik bedoel het forum. Iedere programna dat toegang tot de camera wilt hebben moet daar bltoestemming aan IOS (via een vraag aan de gebruiker) voor vragen.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Mullerbeek ,

Bedankt voor de aanvulling.. Dat klopt helemaal. Ik denk ook dat dit het probleem is, maar dat laat ik de ontwikkelaars volgende week direct onderzoeken/verifiëren. Zodra ik een antwoord heb ontvangen, dan laat ik het je weten.
Reputatie 6
Badge +6
Beste @Mullerbeek ,

Ik zie zojuist dat ik helemaal geen terugkoppeling heb verzonden, excuses. In de betreffende week van jouw melding heb ik het direct doorgezet naar het ontwikkelteam. Ze hebben kort daarna aangegeven dat het is verholpen. Mocht je nog hinder ondervinden, dan verneem ik het nog graag natuurlijk.

Reageer