Consumentenbond.nl

Nieuwe huisstijl, nieuw logo, nieuwe Consumentenbond!

• 24 september 2019
  • 27 reacties
  • 1922 Bekeken

Badge +8
  • Moderator
  • 1354 reacties
Hoera! 🎉 We hebben een nieuwe huisstijl met een bijpassend nieuw logo. Ook de website en de Community zijn in een nieuw jasje gestoken! Gidsabonnees kunnen vandaag ook de Consumentengids met nieuw logo op de mat verwachten.

Wat vinden jullie van ons nieuwe logo en de nieuwe huisstijl? We zijn benieuwd!

27 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dank Imke voor de uitleg. Inderdaad vroeg ik me af nieuwe consumentenbond, wat houdt dat dan in. Kijk we hoeven hier niet allerlei interne zaken te gaan behandelen. Als er iemand vertrekt omdat ie elders beter kan verdienen, dan moet ie dat doen en gaat ons niets aan. Zie wat de laatste tijd allemaal op de TV gebeurd c.q. publieke omroepen en commerciĆ«le. Ik zou me vroeger ook wel tien keer bedacht hebben als ik als ik 50 mille bij de ene krant verdiende en bij de andere ineens een miljoen kon krijgen. 😂 😍 (dollar tekens in de ogen kon ik niet vinden). En ik gun het jullie bij de Bond van harte, maar vrees dat een miljoen er bij de Bond of elders niet inzit 😫, maar je weet maar nooit.
Er zijn echter, je hebt nu zelf het rijtje moderatoren genoemd, wat wisselingen geweest. Ook heel normaal, maar, laten we het er zeker niet lang over hebben, er kwamen ook 'vreemde' geruchten. Eerlijk gezegd wist ik niet eens wie de moderatoren van vorig jaar waren. Maar er zijn er weggegaan en wellicht anderen gekomen en dan de geruchten: "En nu verandert er ook ineens alles" ???? Als je dan van helemaal niets weet is het wel prettig enige, om het veel gebruikte woord, transparantie te gebruiken, die transparantie dan wel duidelijkheid te verkrijgen. Volgens mij is daar niets mis mee, en als je, 'weer zo'n term', alle neuzen dezelfde kant op kan krijgen👃🏾 en iedereen bij elkaar kan houden, heb je dikke winst en het goed gedaan. 🤦🏻,👏. Groeten Leo.
Badge +8
Alle off topic reacties zijn verwijderd.

Blijkbaar maakt dit topic heel wat los 😮 Hierbij het vriendelijke verzoek om on topic te blijven. Dus: wat vinden jullie van ons nieuwe logo en de nieuwe huisstijl?

En mochten er toekomstige wijzigingen plaatsvinden binnen het Community Team, dan zullen we hier duidelijk over communiceren.

Reageer