Consumentenbond.nl

Opgelost: Storing op de community

Reputatie 5
Badge +7
Misschien heb je het al gemerkt: je kunt ineens je topic of reactie niet meer bekijken.
Ook de Recent actief pagina is momenteel niet te benaderen.
Excuses voor dit ongemak! We hopen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Natalie Rosien, beste Monique. Dit is een pesterijtje, ik heb hem maar voor het intrappen. Ik weet dit is volledig toeval, er zijn nooit storingen. Wellicht ligt het aan mijn komst en kan ik me weer beter uitschrijven. Nu ligt ie voor jullie voor het doel. Je weet niets persoonlijk bedoeld en ik hoop dat de storing gauw over is en dat ze hierna niet meer voorkomen. Groetjes Leo de Ruiter.
Reputatie 7
Badge +7
Wij hebben inderdaad net van onze ontwikkelaars te horen gekregen dat deze storing is ontstaan door een nieuw verworven community-lid dat eigenlijk niet bevoegd is, maar toch door alle barrières heen heeft weten te prikken. 😉
Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat ik hem ken.
Reputatie 7
Badge +7
De storing is opgelost, en de 'recent actief' pagina is dus weer bereikbaar.
Reputatie 4
Badge +5
Ik ben het niet 🌝.
Ik weet niet of @L.J.F. de Ruiter enigszins "betrokken" is geweest aangezien hij als reactie heeft weergegeven:
Ik denk dat ik hem ken.
Mag ik aan Leo de ruiter een suggestie doen: Voordat je een pesterijtje gaat toepassen, zou je op voorhand een persoonlijk bericht kunnen sturen aan een moderator betreffende jouw geconstateerde hiaat. Dit om te voorkomen dat er een topic aangemaakt moet worden met dit onderwerp. Volgens mij kunnen de moderators hun tijd beter besteden aan reacties zonder extra tijd te moeten besteden aan eventuele instellingen.
Reputatie 5
Badge +6
Beste Monique en GDR,
Ik ben blij dat jullie de storingen weer hebben opgelost. Toen ik als beginneling binnenkwam waren er toevallig wat storingen en daarna nog de hier genoemde. Het grapje werd dat ik dat wel veroorzaakt zou hebben bij binnenkomst. Het zijn plagerijtjes tussen moderatoren en mij, maar niet serieus. De grap van Monique was ….. we hebben te horen gekregen dat het door een nieuw communicatielid komt. Ik antwoordde daarom nou dan ken ik hem wel. Allemaal onzin, beetje humor erin brengen, maar kan wellicht beter buiten het forum blijven. No hard feelings.
Reputatie 7
Badge +7
GdR schreef:

Ik ben het niet 🌝.
Ik weet niet of @L.J.F. de Ruiter enigszins "betrokken" is geweest aangezien hij als reactie heeft weergegeven:
Ik denk dat ik hem ken.
Mag ik aan Leo de ruiter een suggestie doen: Voordat je een pesterijtje gaat toepassen, zou je op voorhand een persoonlijk bericht kunnen sturen aan een moderator betreffende jouw geconstateerde hiaat. Dit om te voorkomen dat er een topic aangemaakt moet worden met dit onderwerp. Volgens mij kunnen de moderators hun tijd beter besteden aan reacties zonder extra tijd te moeten besteden aan eventuele instellingen.

Geen zorgen @GdR, het betreffende topic is niet geopend vanwege het pesterijtje van @L.J.F. de Ruiter hoor. We houden jullie gewoon graag op de hoogte. 😉 Een grapje her en der moet kunnen, toch?

Reageer