❗ Storing website Consumentenbond

• 22 February 2021
  • 14 reacties
  • 212 Bekeken
❗ Storing website Consumentenbond
Badge +8
  • Moderator
  • 2069 reacties

Door een storing werkt de Mijn Consumentenbond-omgeving niet goed. Ook de testinformatie lijkt op dit moment niet inzichtelijk. We werken hard aan een oplossing!

Update 12.00 uur: de storing is verholpen.

14 reacties

Ik heb op dit moment 502 foutmeldingen. En daardoor ook dit.

Reputatie 7
Badge +6

Had ik ook gisteravond @Wortelstamper . Opnieuw inloggen lukte niet . Momenteel lijkt alles weer normaal .

Badge +8

Dank voor het melden en excuses voor het ongemak! Ik heb geen storingsmelding ontvangen van onze platformontwikkelaar. Weten jullie nog hoe laat dit ongeveer was?

Reputatie 7
Badge +6

Sorry , Imke . Niet genoteerd. Vermoedelijk rond 22.00 uur .

Storing, kan testresultaten smartphones niet inzien. maar geeft wel aan dit ik ben ingelogd (ben lid).  Chrome als browser Op een andere browser, Brave, wordt mijn emailadres niet herkend.   De website draait in rollatortempo. 

Nu 21:27 ook storing.

Badge +8

Dank voor de melding, @J. Arnold. Er is gisteren een update van onze website geweest, ik vrees dat de foutmelding daarmee samenhing. Is het je ondertussen gelukt om de testresultaten in te zien?

@Wortelstamper dank! Ik neem even contact op met Insided.

Badge +8

Hi @Wortelstamper & @E.T. Wiersum, bij Insided hebben ze nog geen idee wat de storing veroorzaakt heeft. Ik hoop natuurlijk dat het niet meer voorkomt, maar mocht dit wel het geval zijn: willen jullie dan even een screenshot (incl. browsergegevens) mailen naar community@consumentenbond.nl? Hopelijk kunnen we dan achterhalen wat er aan de hand is. Alvast bedankt!

Ik kan nu (29 april) niet inloggen op de consumentenbond. Of ja, het inloggen werkt wel, maar ik kan niet naar MijnConsumentenbond.

Badge +8

Hi @Renietus, excuses voor het ongemak. Helaas hadden we te maken met een storing op onze website. Gelukkig is deze inmiddels verholpen en zou Mijn Consumentenbond weer toegankelijk moeten zijn!

Reputatie 7
Badge +6

Momenteel heb ik al enkele dagen een ander probleem en zojuist  rond 15.00 uur weer . Als ik na het plaatsen gebruik maak van de mogelijkheid om binnen het uur een fout in de tekst te herstellen of iets te wijzigen , verdwijnt soms de totale tekst .

Badge +8

Dank voor het doorgeven, @E.T. Wiersum. Ik ga hier een melding van maken bij onze ontwikkelaar!

Badge +8

Hi @E.T. Wiersum, ben even benieuwd of je recent nog tegen hetzelfde issue bent aangelopen? 

Reputatie 7
Badge +6

Dat ga ik dan met een  paar opzettelijke fouten meteen uitproberen …….. Nee , geen probleem nu . 

Reageer