Consumentenbond.nl

❗ ​​​​Technische storing Community

Badge +8
  • Moderator
  • 1432 reacties

Het zal jullie gisteren en vandaag niet ontgaan zijn: de Community heeft te maken met een technische storing. :pensive:

Gisteren was de Community zelfs enige tijd offline. Helaas werken vandaag nog niet alle onderdelen naar behoren. Zo zo zijn onder andere Recent actieve topics, Actief sinds laatste bezoek en Onbeantwoorde vragen op dit moment niet beschikbaar.

Excuses voor het ongemak, we werken hard aan een oplossing!

Update 13.24 uur: de storing lijkt inmiddels verholpen. Mocht je toch nog problemen ervaren, stuur me dan even een berichtje!

17 reacties

Een ramp van een niet eerder vertoonde omvang!

Reputatie 6
Badge +5

Wat regels in ‘mijn profiel’ werken ook niet.
Zoals ‘Topics’

Badge +8

Wat regels in ‘mijn profiel’ werken ook niet.
Zoals ‘Topics’

Dank voor het melden, @Wortelstamper! Ik geef het door.

Reputatie 7
Badge +6

Teksten lieten zich niet versturen . Heb ik weer gewist. 

Badge +8

Update 13.24 uur: de storing lijkt inmiddels verholpen.:smile: Mocht je toch nog problemen ervaren, stuur me dan even een berichtje!

Reputatie 6
Badge +5

Eerder vandaag kwam er geen inlogscherm meer.

Reputatie 7
Badge +6

Klopt @Wortelstamper . Een tijdje inlogproblemen gehad. 

Reputatie 7
Badge +7

Van genoemde storingen heb ik gelukkig geen last gehad en soms is een tijdelijke storing wel even lekker rustig. Maar toch over storingen gesproken. Ik heb wel de laatste tijd mails gekregen dat er een reactie op een topic is. Ga ik dan kijken is er niets te zien. Nu 24/5  9.13 uur reactie van AA op topic betaalverplichting. Ik zie niets, is dus ook lekker rustig.

Reputatie 6
Badge +5

Ik zie niets

Dan zal het wel iets geweest zijn, dat niet door de beugel kon.

Reputatie 7
Badge +7

Dat is dan verdomde jammer, want ik ben gek op dingen die niet door de beugel kunnen. Maar alle gekheid op een stokje, het gebeurt meer dat een reactie via de mail wordt aangekondigd en dat er dan totaal geen reactie is.. Gooi de mail dan weg, m.a.w.. ik zit er niet mee, maar het komt gewoon de laatste tijd veel meer voor, vind dat vreemd. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +7

Toch even zo'n mail:  is dus van gisteren 24/5 9.13 uur….. totaal geen reactie te zien.

Beste L.J.F. de Ruiter,

A
A heeft een reactie geplaatst in het topic: "Betaalverplichting"

Bekijk de reactie hier.

Er kunnen nog meer reacties volgen, maar daarover ontvang je pas een nieuw bericht als je het forum hebt bezocht.

Vriendelijke groet,
Het Community Team

PS Wil je geen e-mails meer over dit topic ontvangen? Meld je dan af op de Community door onder het eerste bericht van het topic "Topic volgen" uit te zetten.

Badge +8

@Wortelstamper  en @E.T. Wiersum  Dank voor de meldingen. Door een serverstoring is de website van de Consumentenbond korte tijd offline geweest. Ons inlogscherm is hieraan gekoppeld, dus helaas heeft Community hier ook last van gehad.

Toch even zo'n mail:  is dus van gisteren 24/5 9.13 uur….. totaal geen reactie te zien.

.

@L.J.F. de Ruiter, ik ga nog even voor je na hoe het zit met de e-mail die je ontvangen hebt!

Reputatie 7
Badge +7

Dank Imke. Er zijn meer van die mails geweest, maar ik til er niet zo zwaar aan….. alleen je gaat kijken en zie dus geen enkele reactie. Gisteren zou ene A.A. gereageerd hebben ???. Niets te vinden.  Maar erg is dit dus niet, het zou alleen prettig zijn als je weet waar de oorzaak ligt. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Imke, en zet @Wortelstamper  met zijn reactie ook maar bij de spookmails. Hij heeft vandaag 13.04 uur een reactie gegeven, en ik daarvan een mail gekregen…. maar geen reactie te zien.

Beste L.J.F. de Ruiter,

Wortelstamper heeft een reactie geplaatst in het topic: "​​​​Technische storing Community"

Bekijk de reactie hier.

Er kunnen nog meer reacties volgen, maar daarover ontvang je pas een nieuw bericht als je het forum hebt bezocht.

Vriendelijke groet,
Het Community Team

PS Wil je geen e-mails meer over dit topic ontvangen? Meld je dan af op de Community door onder het eerste bericht van het topic "Topic volgen" uit te zetten.

Badge +8

Hi @L.J.F. de Ruiter, nog even over die spookmails. Dit heeft te maken met ons spamfilter, af en toe blijven daar onterecht berichten inhangen. Er worden dan wel notificaties gestuurd, maar de berichten zijn nog niet zichtbaar. We werken aan een oplossing om dit zo veel mogelijk te voorkomen. Excuses voor de verwarring!

Reputatie 7
Badge +7

Dank Imke voor het opsporen. Nu is tenminste bekend waar die zgn. spookmails vandaan komen. Ik heb al gezegd, ik til daar niet zo zwaar aan, af en toe gebeuren er wel meer vreemde dingen op de PC. Dan denk ik ook, het zal wel, ik zal wel weer ergens op geklikt hebben, want uit zichzelf doet de PC niets. Nee, ik geloof ook niet in sprookjes…. Groet Leo.

Reputatie 6
Badge +5

Hallo Imke, en zet @Wortelstamper met zijn reactie ook maar bij de spookmails.​

In dit geval, was ik even bewust aan het spoken. :ghost:

Reageer