Testresultaten niet zichtbaar

• 24 January 2021
  • 18 reacties
  • 503 Bekeken

Als lid ben ik ingelogd maar ik kan de testrapporten niet inzien. Heeft iemand een op lossing hiervoor?

18 reacties

U kunt nog eens heel bewust uitloggen en opnieuw inloggen maar als dat niet werkt moet de administratie er maandag ochtend even naar kijken. Daar heeft niemand hier toegang toe.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook mijn accountgegevens niet bekijken.

Even een andere browser wil ook wel eens helpen. En anders maandag ochtend, dan helpen ze u gegarandeerd verder.

Ik heb al een andere browser geprobeerd, eentje waarmee ik nog nooit was ingelogd bij cb. Zelfde verhaal. Inloggen lukt nog net, maar als ik vervolgens naar mijn accountgegevens wil (om bijvoorbeeld erachter te komen welk lidmaatschap ik nu heb) dan laadt de pagina eeuwig en eindigt in een gateway timeout.

@V. Petrij-Brückmann keurig gedaan. Dat klinkt inderdaad niet oplosbaar vanuit de gebruiker. Maandag.

Ook hier al de hele dag hetzelfde probleem. Hopelijk is het morgen weer opgelost.

Één man is een incident, twee man is toeval maar drie man is een signaal. Nogmaals niemand kan het nu oplossen als het inderdaad in de site zit. Ik heb zelf ook maar even gekeken maar ik ben blijkbaar niet "getroffen".

Ik ben lid en ingelogd maar kan testen niet inzien

Hoi, heb hetzelfde. Kan ook geen testresultaten inzien.

Ik heb hetzelfde. Ik ben lid geworden speciaal om vandaag inbouwapparatuur van keukens te kunnen zien qua testresultaten. Ik moet vandaag namelijk beslissen welke apparatuur ik wil, het gaat daarbij om honderden euro's. Ik kan er niet bij dat ik geen testresultaten kan zien! Wat een wan-prestatie. Weet iemand de oplossing??

Badge

Hier ook al de hele dag hetzelfde probleem. Met moeite kunnen inloggen (gaat super traag) en vervolgens geen test kunnen bekijken.

Ik heb hetzelfde. Ik ben lid geworden speciaal om vandaag inbouwapparatuur van keukens te kunnen zien qua testresultaten. Ik moet vandaag namelijk beslissen welke apparatuur ik wil, het gaat daarbij om honderden euro's. Ik kan er niet bij dat ik geen testresultaten kan zien! Wat een wan-prestatie. Weet iemand de oplossing??

U bent speciaal lid geworden om precies specifiek op 24 januari testen te kunnen bekijken en nou ligt de site plat. Dat is geen “wan-prestatie”, dat is het universum die u iets wil vertellen.

Zelfde probleem hier.

U bent speciaal lid geworden om precies specifiek op 24 januari testen te kunnen bekijken en nou ligt de site plat. Dat is geen “wan-prestatie”, dat is het universum die u iets wil vertellen.

Exact! Het maakt niet uit of en wanneer ik de test wil raadplegen, ik ben lid geworden en dus moet ik toegang hebben tot hetgeen waar ik voor betaal. Als u mensen wilt afzeiken, doet u dat dan aub bij iemand anders. De mensen hier steunen elkaar, dat doet u duidelijk niet, ik wens dan ook geen commentaar van u. Ik rapporteer u sowieso en doet u dit weer dan zal ik weer rapporteren. U bent een in- en intriest figuur die niets beters heeft te doen dan dit?? Pathetisch!

Exact! Het maakt niet uit of en wanneer ik de test wil raadplegen, ik ben lid geworden en dus moet ik toegang hebben tot hetgeen waar ik voor betaal. Als u mensen wilt afzeiken, doet u dat dan aub bij iemand anders. De mensen hier steunen elkaar, dat doet u duidelijk niet, ik wens dan ook geen commentaar van u. Ik rapporteer u sowieso en doet u dit weer dan zal ik weer rapporteren. U bent een in- en intriest figuur die niets beters heeft te doen dan dit?? Pathetisch!

​​​​​​Wat wil je dan, een praatgroep? Het ding doet het niet, dat was na drie meldingen wel duidelijk en daar gaat morele support niets aan veranderen en een gijntje blijkbaar ook niet. Mensen die bij overduidelijke overmacht aangeven dat ze "ervoor betaald hebben" verdienen sowieso een speciale behandeling. Het goede nieuws is dat ik persoonlijk verder mijn bips afveeg met wat u wenst of niet wenst. 

Badge +8

Allen, excuses voor het ongemak! Er was gisteren de hele dag sprake van een storing op onze website waardoor testresultaten niet in te zien waren. Collega's hebben de hele dag gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gisteravond waren de testresultaten gelukkig weer inzichtelijk.

Allen, excuses voor het ongemak! Er was gisteren de hele dag sprake van een storing op onze website waardoor testresultaten niet in te zien waren. Collega's hebben de hele dag gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gisteravond waren de testresultaten gelukkig weer inzichtelijk.

Hoi, Is het mogelijk dat u A. Deen tot de orde roept of verwijdert van dit platform? Deze persoon maakt er een hobby van om mensen hier lastig te vallen/vervelende (zeer onintelligente) opmerkingen te maken, enz. Ik neem aan dat het forum daar niet voor bedoeld is? Ik heb gezien dat veel mensen last hebben van hem/haar. Graag hoor ik welke stappen u zult nemen tegen deze betreurenswaardige figuur. 

Hartelijk dank voor het oplossen van de web glitch. Kan gebeuren.  Wel vind ik dat de CB meer mag investeren in adequate IT support om de site te allen tijde in de lucht te houden. Juist in het weekend zullen duizenden leden de tests willen raadplegen. Ik heb het issue kennelijk als eerste gesignaleerd, hopende op snelle bevestiging dat het een algehele storing betrof (uiteraard had ik eerder al meerdere browsers geprobeerd, en cache/cookies gewist). Het lijkt er sterk op dat de CB-IT club pas daarna in actie is gekomen. Er ontbrak immers een pro-actieve melding op de site, zoals je dat mag verwachten van een op consumenten gerichte organisatie (“excuses voor het ongemak, er is momenteel een storing, we werken er met man en macht aan").

Overigens mijnerzijds lof voor de nuchtere, tongue-in-cheek reacties van A. Deen. Afgezien van de constatering dat hij teveel vrije tijd heeft, ben het volledig met hem eens dat het na 3 reacties vrij evident is dat het om een algehele storing gaat. Geduld is dan op z'n plaats. @A. Deen: ga vooral door met uw ongevraagde, maar doorgaans constructieve reacties.  En overweeg ze eens te bundelen in een boekje: “Over groot en kleiner consumentenleed”.    

Reageer