Consumentenbond.nl

Top 10 populairste topics 2019

• 31 december 2019
  • 8 reacties
  • 2296 Bekeken

Badge +8
  • Moderator
  • 1588 reacties

Nog een paar uur en dan begint 2020! :fireworks:  
Tijd voor een terugblik op de populairste topics van 2019:

1: Kan ik de oude kerstzegels van Sandd nog gebruiken?

2: Black Friday: Ontdek top- en nepdeals

3: Nepwebshops: lees het artikel en deel jouw nepsite met ons

4: Goedkope Office 2016. Addertje onder het gras?

5: Waterontharders

6: Accu electrische Sparta fiets niet zomaar laten reviseren/vernieuwen!

7: Alternatieve Nespresso cups, welke vind je goed en welke valt tegen?

8: Mobiele airco in huis, wie heeft tips?

9: Zomertijd en wintertijd - zinvol of onzin?

10: Bora Afzuigkap

Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2020 gewenst! :champagne_glass:

8 reacties

Ontbreekt in deze opsomming niet de zorgverzekering? Dit hybride product, waarbij verzekerden in de waan worden gelaten dat hun "zorg” afhankelijk is van verzekeraars terwijl die grotendeels door belastingbetalers wordt vergoed verdient m.i. veel meer belangstelling. Ik heb nog wel eens een poging ondernomen om de begroting van het Ministerie van Volksgezondheid te begrijpen, maar stuitte daarbij op een schier ondoorgrondelijke informatievoorziening. Waar al dat "zorggëld ” nou precies aan besteed wordt is totaal onduidelijk. Ik begrijp, dat dit een zeer ingewikkelde klus is waar zich tot nu toe niemand aan wil wagen, maar signaleer tegelijkertijd, dat de gewone consument met de kosten van het gangbare systeem als vanzelfsprekend wordt opgezadeld. .En die kosten belopen in elk geval meer dan EUR 1000 per jaar voor een verplichte!!! verzekering.   

@Lisa Boele dit lijstje zijn de topics waar de meeste bezoekers van de site het afgelopen jaar naartoe gegaan zijn. Een beetje wat "de mensen" het meeste boeide (van wat erop stond natuurlijk).

Punt 9 zou op 1 moeten staan.

@Lisa Boele dit lijstje zijn de topics waar de meeste bezoekers van de site het afgelopen jaar naartoe gegaan zijn. Een beetje wat "de mensen" het meeste boeide (van wat erop stond natuurlijk).

Genoten waterontharders en de Bora afzuigkap meer belangstelling dan de zorgverzekering? Dat lijkt me sterk. 

Punt 9 zou op 1 moeten staan.

Dat ben ik met u eens, Maar sinds een handjevol op macht beluste EU politici besloten tot toetreding van voormalige Oostbloklanden tot de EU is dat door de uiteenlopende tijdzones een te groot probleem geworden om in EU-verband op te lossen. Daar zou onze eigen regering de maatregelen moeten treffen die in het kader van onze eigen volksgezondheid het meest doeltreffend zijn. Van de daartoe benodigde moed bemerk ik tot op heden helaas geen spoor. 

Reputatie 7
Badge +7

Leuk zo'n lijstje, maar je ziet gevaarlijk. Het is net als bij de testen….. mijn onderwerp, mijn artikel, mijn apparaat staat er niet bij …. En dus van mij ook niet, maar ik hield dan ook vanwege de drukke decembermaand met feestdagen en jaarwisseling een rustperiode, gelukkig dus dat ik er niet bij sta, ik geef er niet om en doe het daar ook niet voor. Zie het nut en de humor ervan in :heart_eyes: . Groet Leo

Genoten waterontharders en de Bora afzuigkap meer belangstelling dan de zorgverzekering? Dat lijkt me sterk. 

Dat mag dan sterk lijken maar cijfers liegen niet. Anderzijds is het waar mensen naar gekeken hebben, ik zou er ook weer niet al te diepgravende motivaties achter zoeken.

Badge +8

Hi @Lisa Boele, de top 10 is ontstaan zoals A. Deen schrijft:

​​​​​​

Ja, blijkbaar waren dit onderwerpen die veel mensen aanspraken. Het topic over Waterontharders is 164337 keer bekeken en het topic over Bora 65400 keer. 

Reageer