Gowobo - slechte ervaring

• 15 December 2020
  • 7 reacties
  • 1118 Bekeken

Gowobo is een webwinkel die oa controllers en andere game accessoires verkoopt. Na bestellen en betalen hoor je niks meer, telefonisch en per mail onbereikbaar. Geld dus kwijt.

Betaling verloopt via Pazzonline gevestigd op Crescendo 125 te Venlo volgens uittreksel KvK.

Ze hebben ook dehobbykweker.nl en gadgetsy.nl

Gowobo adverteert met tientalle advertenties op Marktplaats, dus ze hebben echt een heel groot bereik. Ik heb Marktplaats geinformeerd, maar geen reactie gekregen helaas, ze hosten dus in feite criminelen.

De domein registar is gevestigd in de VS, die doen er uiteraard ook niks aan.

Aangifte bij de politie is dus de volgende stap, hopelijk heb ik daar meer succes.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Item besteld, bericht via de site maar die werkt niet.

Daarna na een maand nog een mail gestuurd, uiteindelijk in totaal na 1.5 maand mijn geld terug gekregen zonder excuus of iets van contact.

Dit zijn simpelweg oplichters.

Maar als u uw geld terug heeft bent u toch niet opgelicht. Of zie ik dat verkeerd.

Maar goed onder op hun site staan algemene voorwArden. Dat is al een slecht teken en als u artikel 11 leest begrijpt u waarom het niet zo soepel gaat. Op reviews scoren ze een 1,8 genoeg reden om verder te kijken.

Is het niet gewoon een dropshipper en duurt het vier weken voor de spullen binnen zijn? Afijn succes bij de Politie, wellicht kunnen ze zo'n site uit de lucht halen.

Daarna na een maand nog een mail gestuurd, uiteindelijk in totaal na 1.5 maand mijn geld terug gekregen zonder excuus of iets van contact.

Dit zijn simpelweg oplichters.

Maar als u uw geld terug heeft bent u toch niet opgelicht. Of zie ik dat verkeerd.

Maar goed onder op hun site staan algemene voorwArden. Dat is al een slecht teken en als u artikel 11 leest begrijpt u waarom het niet zo soepel gaat. Op reviews scoren ze een 1,8 genoeg reden om verder te kijken.

Niet als je het zo leest inderdaad maar ik, zoals veel andere mensen, vergeten soms simpelweg dat ze iets besteld hebben en voordat je het weet is je geld weg en je tijd om terug te vragen verlopen. Misschien is dat hier helemaal niet het geval hoor maar het feit dat ze de eerste keer niet eens hebben gereageerd, 2e keer ook niet maar gaven ze gewoon het geld terug laat mij wel een beetje zien wat voor een bedrijf het is.

Badge +8

Hi @Mark123, dank voor het delen van deze waarschuwing. Je zou de klacht eventueel ook nog kunnen plaatsen op Klachtenkompas

Hoi Mark, dezelfde ervaringen met Gowobo.nl opgedaan. De klacht bij marktplaats werd niet eens serieus genomen.

Hier dezelfde ervaring helaas .... al meer dan vier weken geen mail, telefonisch niet bereikbaar…

Nog succes gehad met aangifte?

Dit zijn simpelweg *.

*[deel bericht verwijderd door beheerder]

Reageer