Is dit een phishing / veilige site ?

• 18 September 2019
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

Heeft iemand ervaring met deze site ?

best-online-books.com*

*Commerciële link verwijderd door beheerder.

5 reacties

Even een snelle zoek opdracht in google.

https://www.trustpilot.com/review/best-online-books.com

Een bezoekje met een beveiligde web browser laat een lege site zien, ik zou heel voorzichtig zijn met het bezoeken van deze site.
Een site waar je gratis boeken kan downloaden,dat zal zeker te vertrouwen zijn. Eh nee, dat is over het algemeen slecht nieuws.
Het is een site waar ze gratis boeken weg geven.
Om die te krijgen moet je inloggen.
Ik heb een account aangevraagd.
Als ik dan op de verzenden knop drukt, gaat de beveiliging af.

Ik raad het af.
Reputatie 5
Badge +4
Zeker met rust laten deze site, niets is gratis je krijgt er troep voor terug.
Reputatie 7
Badge +8
Ik ken deze site niet (nog niet) maar krijg en vooral kreeg van al dit soort mails met toch maar de site te bezoeken. Ik heb er, zeker een jaar geleden, een topic van gemaakt. Alle forumleden die meededen aan de discussie waarschuwden nooit in te gaan op dit soort vreemde mails en sites. Niet openen dus en zeker geen gegevens achterlaten. Ik denk dat het hier niet anders is. Ik heb wat veiligheid maatregelen genomen, een goede security software, ik heb van Symantec Norton de all in security, premium en nog diverse aanvullingen (voor wifi e.d.) erbij. Ook heb ik ad blockers, uBlockers, uBlock Origin, AdBlock Plus enz. Zo nodig ook nog hitmann pro, ccleaner e.d. Het helpt mij enorm, ik krijg nauwelijks nog vreemde mails of websites. Dus ook mijn advies niet op ingaan, niet openen, zenden naar ongewenste mails enz. Groeten Leo.

Reageer