Beantwoord

Malafide aanbieder die via multisafepay incasseert

• 10 September 2019
  • 7 reacties
  • 644 Bekeken

Via de ETOS kreeg ik een aanbieding om voor 3,95 een nieuw product te testen, een "natuurlijke facelift".
Voor dit bedrag wilde ik dit wel testen en betaalde het.
Vervolgens kreeg ik maandelijks het product (gezichtscreme ong. 20 ml) thuis bezorgd en werd er maandelijks via multisafepay 59,95 geincasseerd.
Bij de transactie (ook in de bankgegevens) wordt verwezen naar niet bestaande websites. (www.hydrodermal.com en http://service.hydrodermal.com)

Ik heb mijn bank iedere betaling via multisafepay laten blokkeren maar hoop dat dit anderen kan helpen.

Hoe blokkeer ik direct deze malafide incessant en hoe kom ik achter het werkelijke bedrijf achter deze oplichting?
icon

Beste antwoord door A. Deen 10 September 2019, 17:46

Bekijk origineel

7 reacties

hoe kom ik achter het werkelijke bedrijf achter deze oplichting?

Dat zou multisafepay u moeten kunnen vertellen.

Heeft u al overwogen ook te storneren?
De laatste incasso heb kunnen herroepen. De drie andere konden niet meer ivm tijdsverloop.

Het is inderdaad een goed idee om met multisafepay in contact te treden.ga ik doen! Dank
De laatste incasso heb kunnen herroepen. De drie andere konden niet meer ivm tijdsverloop.

Via de bank kan het veel langer, uit mijn hoofd tot een jaar terug.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi @pietertenbrinke, toevallig hebben wij hier vandaag nieuwsbericht over geplaatst: 'Hydro Duo valt consumenten lastig met vervolgzendingen'. We hebben hier al veel klachten over ontvangen, je bent dus zeker niet de enige.

Meer info over ongewenste vervolgzendingen vind je tevens in dit artikel van de Consumentenbond. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Ik heb een systeem om dit soort dingen te voorkomen.
Rekening 1 is voor pinnen en iDeal
Rekening 2 is voor vaste lasten en incasso.

Rekening 1 Heeft een sterk beperkt saldo en is geblokkeerd tegen alle incasso's

Je loopt wel kans dat ze moeilijk gaan doen met rekeningen, maar direct aan mijn geld komen ze niet.
Ik heb een systeem om dit soort dingen te voorkomen.
Rekening 1 is voor pinnen en iDeal
Rekening 2 is voor vaste lasten en incasso.

Rekening 1 Heeft een sterk beperkt saldo en is geblokkeerd tegen alle incasso's

Je loopt wel kans dat ze moeilijk gaan doen met rekeningen, maar direct aan mijn geld komen ze niet.

sterke controle! dank voor je tip.
dank allen voor de reacties! Goed te lezen dat het bedrijf wordt aangepakt.

Volledig tegen verwachting in kreeg ik wel een bevestiging van annulering van het product, echter
Ik kreeg vandaag al mijn eerste aanmaning om de laatste zending te betalen (de enige incasso die ik zelf heb kunnen terugzetten).

Dit keer ondertekend door ene M Jacobs van een ander bedrijf.

Zie tekst onder:
Voor informatie bezoek www.swisspharmalab.com of neem contact op met de klantenservice. Dit kan per e-mail via het contactformulier of door een mail te sturen naar service@swisspharmalab.com.

Met vriendelijke groet,

https://ci6.googleusercontent.com/proxy/kHZVAdFSMzKYnxQS8ZTUIj-0gSWPNo5oEUJXBk_6erDbBHrMhRyEOoTQb_8HHQUE2sChDWVvDSjASKMr55CUO1exkxfBZg=s0-d-e1-ft#http://secure-payment.center/img/mail/signature.jpg
M Jacobs
Afdeling Debiteuren

Reageer