Twijfel over ontvangen mail

• 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 48 Bekeken

Ik kreeg 2x zo'n mailtje als dit  is dat gevaarlijk?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

ik zou eerst even persoonsgegevens weghalen, elise 😉

en verder lijkt het een no-reply email te zijn, en de naam zegt het al, die mailbox kan niet gebruikt worden voor antwoorden, ze lezen dit gewoon niet

en verder lijkt het een no-reply email te zijn, en de naam zegt het al, die mailbox kan niet gebruikt worden voor antwoorden, ze lezen dit gewoon niet

Nog sterker, je kunt er überhaupt geen mail instoppen nog voordat ze het niet gelezen hebben😎

Tja, nou blijkt maar dat ik er écht geen verstand van heb. Klinkt volkomen logisch. Er zijn de laatste tijd zoveel waarschuwingen dat ik er gewoon onzeker van word. 

Bedankt voor je antwoord en een vriendelijke groet, Elise

Tja, nou blijkt maar dat ik er écht geen verstand van heb. Klinkt volkomen logisch. Er zijn de laatste tijd zoveel waarschuwingen dat ik er gewoon onzeker van word. 

Beter een keer teveel vragen dan te weinig en iedere keer als je denkt, dat had ik zelf ook kunnen zien, heb je iets dat je de volgende keer gegarandeerd herkent. 

Reputatie 5
Badge +4

Overigens moet nog vermeld worden dat deze melding zegt dat de mailbox van de ontvanger vol is, jouw bericht is dus (nog) niet aangekomen. Dat is wellicht belangrijk te weten. 

Reputatie 4
Badge +4

Ik sluit me bij deze input aan. Om antwoord te krijgen moet de mail naar een echt contact mail adres gestuurd worden en niet naar deze.

Reageer