20% korting bij uwcartridgewinkel.nl, klopt dit wel?

• 6 February 2016
  • 1 reactie
  • 755 Bekeken

Let op als men ingaat op een korting bij uwcartridgewinkel.nl

Men adverteerd met 20% korting maar verhoogd vlak voor de korting hun prijzen.

Ik heb e.e.a. aangekaart en men zou erop terug komen. Even uitzoeken zegt men.

Hieronder mijn de mail die ik klaar had staan voor deze winkel en wat ik ook heb door gestuurd naar hun.Het is volks verlakkerij.

Ik ontvang een mail met 20% korting van uwcartridgewinkel.nl

Nu heb ik gisteren 3 februari 2016 van dePGI-5BK 3 patronen voor mijn Canon MX850 besteld met ordernummer 100117877

Dan had U toch minimaal kunnen aangeven dat er binnen 24 uur een actie zou komen.

Wat mij dan altijd verbaast is dat, net als bij Mediamarkt met hun 21% BTW weg ermee, diverse producten opeens duurder zijn.

Zo ook de set van 5 patronen voor mijn Canon MX 850. Eerst 13,50 Euro en nu tijdens de actie opeens 15,50 euro.

De door mij bestelde PGI-5BK kost 24 uur geleden nog 3,60 Euro en nu opeens 4,00 Euro !!

Dit vind ik op zijn zachts gezegd niet netjes om op deze wijze een actie te houden met zogenaamd 20% korting.

Reken dan maar eens uit hoeveel procent de echte korting is !! Net de helft. Bijna maar 10%

Ik heb ook nog eens 2 sets besteld met Ordernummer: 100118022

Hierdoor viel me dit na bestellen opeens op dat de 20% korting maar net niet 10% is.

Hoe lossen we dit op?

Verekend U de juiste prijs alsnog met mijn bestelling en geeft U alsnog de korting op de door mij bestelde 3 dikke zwarte inktpatronen?

E.e.a. zou niet netjes overkomen op Social Media die ik ook nog geliked heb t.b.v. uwcartridgewinkel.nl.

In afwachting van uw reactie.

Er wordt dus niet gereflecteerd.

Jammer, weer een winkel die de zaak bedot.

[link aangepast in verband met leesbaarheid - moderator]

1 reactie

Beste André,

We zien dat u ons ook hier op het forum onterecht beschuldigd. U heeft dit ook op onze facebook pagina gezet. We willen u dan ook vragen deze berichten per direct te verwijderen. Onze reactie op uw onterechte beschuldiging:

Ik denk dat er een misverstand is, want wat u zegt klopt totaal niet. We hebben geen prijzen verhoogd en u krijgt wel degelijk 20% korting!

Voorbeeld: U geeft aan dat de PGI-5 BK nu ineens €4,00 kost ipv €3,60. Dat is niet waar. U heeft de vorige keer 3 x de PGI-5 BK gekocht, dan is de prijs inderdaad €3,60 per stuk. Als u er 1 koopt is de prijs €4,00, zie http://www.uwcartridgewinkel.nl/canon-pgi-5bk-inkt....

De kortingscode die u per nieuwsbrief heeft gehad geeft u 20% korting op de eindprijs. Dus koopt u 3 stuks dan krijgt u over de €3,60 nog eens 20% korting!

Deze korting wordt in uw winkelwagentje verrekend als u de code invult.

Sterker nog.. wat wij ook nog doen: we berekenen de verzendkosten over het bedrag excl. de korting! Koopt u dus voor €26, dan betaald u met de korting eraf €20,80. Daarbij ook nog gratis verzending omdat het oorspronkelijke bedrag boven de €25 is!

Het is dus goed om eerst eens goed te kijken op onze website en ons niet direct zwart proberen te maken!

Niet iedereen werkt zoals de MediaMarkt en wij zijn gewoon een uitstekende en eerlijke, betrouwbare (!) webwinkel!

Met vriendelijke groet,

Martijn - UwCartridgeWinkel.nl

Reageer