Agressieve verkoop van Ziggo aan de deur

• 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 1126 Bekeken

Ik had een Ziggo verkoper aan de deur. Ondanks de vele keren dat ik duidelijk aangaf niet geïnteresseerd te zijn bleef de verkoper maar aandringen en me in de rede vallen. Hij bleef ook maar vragen stellen over mijn huidige aanbieder en installatie. Is verkoop aan de deur gebruikelijk voor Ziggo? En zijn ze altijd zo agressief?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb ze ook wel 1 x per 2 jaar aan de deur, terwijl ik al Ziggo klant ben. Maar ik heb vaak wel.een relaxed en leuk gesprek. Ik geef direct aan dat ik al klant ben maar ik heb ze nog nooit opdringerig gehad.

U kunt Ziggo natuurlijk even bellen, misschien dat ze de klacht doorgeven. Deze jongens en meiden werken niet voor Ziggo zelf maar voor een marketing of advertentiebureau.

Hier zijn ze ook wel eens opdringerig geweest. Sindsdien kunnen ze al aan mijn blik aflezen dat ze dat beter niet kunnen doen en gaat de deur dicht voordat ze iets kunnen zeggen.

Ik kom ze wel eens tegen in de Mediamarkt.
Inderdaad een agressief verhaal dat ze ze beste zijn.
Ook de stelling dat ik mijn huidige 1000/1000Mb glasverbinding niet nodig heb.
Voor mij was de Ziggo 20/100Mb snelheid ruim voldoende, was het verkoop praatje.
Dat ze ook nog eens duurder zijn, had hij ook een praatje voor.
Als dank voor het gesprek, zou ik een appeltaart krijgen zoals beloofd op de poster bij de ingang.
Zoekend naar de appeltaart, kwam er een collega bij die vertelde: “doe niet zo flauw, die taarten zijn er nooit geweest”.
Die winkel staat wel vaker vol met kletsmajoors, bijvoorbeeld energieverkopers.

Aan de deur, heb ik ze al lang niet gezien.

Reageer