Bankafschrijvingen na aanbieding via telefoon

• 8 July 2016
  • 0 reacties
  • 87 Bekeken

ik wordt de laatste tijd die gebeld over allerlei korting kaarten, kortingssites en dergelijke. Ik heb hier 1 keer aangegeven wel eens op zo'n site te willen kijken. Deze is 14 tegen gratis en daarna moet ( meestal) 1malig een X bedrag betalen. Echter heb ik nooit te e-mail ontvangen met inlog codes en dus ben ik nooit in de gelegenheid geweest om te kijken en om af te melden.

Dan ineens gaan ze geld afschrijven. Wanneer je dan op die mail reageert en aangeeft nooit iets van de te hebben gehad en dus niet wil betalen, komen hun met de zogenaamde verstuurdatum en dat ze geen feit melding hebben gehad, dus is t aangekomen en dus niet in betalen.

Kan dit zomaar?

Nu heb ik de afgelopen maand al 6 of 7 afschrijvingen, van verschillende bedrijven terug gehaald. Elk van hun zegt dat ik het zelf ben aangegaan en dat hij daar bent opnames van hebben. Ik weet echter zeer zeker dat ik dat niet gedaan heb. Ik ben nl bezich met een aanvraag voor schuld hulp en zeg al zeker 3 maanden overal nee op.

Kan t zijn dat ze mijn gegevens misbruiken, en steeds die ene band opname gebruiken? Dat vermoeden heb ik nl wel.

0 reacties

Geen reactie

Reageer