Blijkbaar is afgelopen juni het bel-me-niet register opgeheven..ik wordt nu ineens ook regelmatig gebeld..heel irritant…
Eerst regelmatig door de staatsloterij, dit nummer heb ik uitgevraagd via fb bij ze en dat bleek idd van hun marketing afdeling..met gelijk de vraag mij uit die bel lijst te halen..gaan ze doen, kan wel weken duren. Ik heb dat nummer geblokkeerd en prompt bellen ze weer met een ander nummer.
Nu hetzelfde maar dan uit regio Rotterdam..geen idee welk bedrijf. Ik vind het lastig want je moet ze nu zelf aan de telefoon krijgen om te vragen, per bedrijf dus, om jou uit hun bel lijst te halen.. maar het nummer wat op mn scherm komt kan ik nergens terug vinden ( omgekeerd zoeken )..dus hoe weet ik nu of het wel een bedrijf is, of voor je het weet connectie hebt waarbij je phone gehacked wordt?
Dan maar gewoon blokkeren dan, en nu gaan er 3 verschillende nummers uit regio R'dam bellen..
Is er geen alternatief voor die niet bel lijst? ik ben voorstander om dat weer in het leven te roepen..het wordt te zot om elk bedrijf te woord te moeten staan, ze moeten me gewoon niet bellen, punt.
Beste antwoord door Isolda
Bekijk origineel