beslagvrijevoet en de belastingdienst

• 9 March 2015
  • 0 reacties
  • 116 Bekeken

lieve mensen,

Ik heb helaas wat vorderingen bij de belastingdienst openstaan. Deze vorderingen worden via toeslagen ingevorderd waardoor we nu onder de bestaansnorm zitten. Nu heb ik de beslagvrijevoet laten berekenen, deze werd fout berekend en heb hem weer uitlaten berekenen en daarna nog maar eens tot ie uiteindelijk goed was. Als nu blijkt dat als de belastingdienst te veel inhoud dan wordt het teveel ingehouden bedrag binnen 15 dagen uitbetaald op je rekening. Nu ben ik inmiddels enkele weken dan die 15 dagen en tig telefoontjes en meerder smeek brieven verder maar heb nog steeds geen geld ontvangen. En als je het over de duivel hebt word ik tijdens het typen van dit onderwerp gebelt door de belastingdienst. tres bizar. Het blijkt dus dat ik tig telefoontjes heb gehad met mensen die van toeten of blazen weten. Het uitbetalen duurt nogal wat langer dan 15 dagen. Deze mag max 6 week duren maar er zijn uitzonderingen. Het wordt tijd dat ze bij de belasting eens op ÉÉn lijn gaan liggen. Nu had ik dus betaal afspraken gemaakt welke ik uiteindelijk niet na kan komen bij de verhuurder en nuts bedrijven. Mijn algemene vraag zou zijn geweest: waar moet ik heen als ik er niet uitkom met de belastingdienst? Nu kan ik mensen er alleen maar op wijzen wat ik allemaal heb meegemaakt en dat het zeker zinvol is om uw beslagvrijevoet te laten berekening bij de belastingdienst mochten er te zware verekeningen plaatsvinden die u onder de bestaansnorm brengen. Ook is het handig om een persoonlijk betaalregeling aan te vragen.

hoogachtend

roode

0 reacties

Geen reactie

Reageer