Bestelling wel betaald, niet ontvangen via PostNL

• 16 January 2017
  • 0 reacties
  • 174 Bekeken

Op 15 november 2016 bestelde ik bij Stay Healthy Products het afslankproduct Pure Garcinia Cambogia ad € 59,95.Aangezien ik medio december nog niets had ontvangen belde ik naar het betreffende bedrijf voor nadere info. Mij werd meegedeeld dat een en ander zou worden uitgezocht en dat mijn mij nader zou informeren. Op 2 januari van dit jaar ontving ik echter een e-mail met het verzoek om het openstaande bedrag ad € 68,45 (er was inmiddels al een bedrag van € 8,50 herinneringskosten toegevoegd) over te maken.Na diverse mails over en weer is het standpunt van Stay Healthy Products de volgende:Men stuurt mij hetzelfde product nogmaals tegen de normale kosten van € 59,95.Men heeft daar het bewijs dar het product is verzonden en tevens een afleverbewijs van PostNL. Uiteraard niet door mij ondertekend aangezien het een brievenbuslevering (?) betrof.Het bedrag crediteren schijnt onmogelijk te zijn. Vreemd aangezien men mij nu blijkbaar toch in totaal 2 maal het product versturen en slechts 1 x factureren (Intern crediteren is dus wel mogelijk en gebeurt dus ook)Ik heb hen echter duidelijk aangegeven dat zelfs bij PostNL ondanks alle goede inzetr een fout gemaakt kan worden en ik het bestelde product nimmer heb ontvangen.Mijn vraag: Kan Stay Healthy Products mij verplichten om het product nogmaals te laten verzenden en mij de daarbij behorende factuur ad € 59,95 te laten betalen, of kan ik eisen dat de bestaande factuur intern wordt gecrediteerd en ik verder van een levering af zie?

0 reacties

Geen reactie

Reageer