Betalen voor kadoverpakking

  • 15 November 2022
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

  • Bondsbeginner
  • 0 reacties

H&M home vraagt € 1 extra voor kadoverpakking, wat vinden jullie daarvan?


8 reacties

Een goede zaak. Ik laat sowieso altijd de hele verpakking van kleren en schoenen in de winkel achter. Dat scheelt mij werk want anders zit ik met de rommel. Ik heb altijd wel een tas bij me.

Reputatie 6
Badge +5

anders zit ik met de rommel. Ik heb altijd wel een tas bij me.

Ik doe dat ook. In de winkel laat ik alle bonnetjes, labeltjes, dozen, papier e.d. achter. Soms roepen ze nog iets over het vervallen van garantie, maar feitelijk heb ik nog nooit schoenen (onder garantie) terug gebracht. @BenS Ik vind het wel logisch dat ze iets vragen voor cadeau-papier/verpakking.

Reputatie 6
Badge +7

Zo’n rol 500m kadopapier is voor de winkel is ook niet gratis, en netjes inpakken kost ook (service) tijd.

Als u het zo mee krijgt zonder (betaald) tasje, moet u zelf kadopapier kopen en zelf, (nooit zo mooi als dat meisje het doet) inpakken als kado, om het weg te geven als een mooi kado.

daar gaat uw vraag toch over?

Of die € 1,00 nu in verhouding staat met de waarde van het kado?

Toch mooi dat ze dat voor je doen, voor die prijs.

@Harrie LPP 
Cadeauverpakking is iets voor mensen, die iets weg geven.
 

 
Cadeauverpakking is iets voor mensen, die iets weg geven.
 

Jazeker. Maar als cadeauverpakking "gratis” is betalen degenen die geen cadeauverpakking nodig hebben er aan mee.

Reputatie 6
Badge +7

De tijd tikt door,

Ooit werd het zonder vragen gewoon netjes ingepakt.

Toen de vraag (nog gratis) is het een kado?

Dat werd als snel “gaat het zo mee”? tasje kost 5ct of meer.

Nu schuift de “kale” aankoop over de balie jouw richting uit.

En de verkoopster kijkt je vragend aan, als je het niet in een eigen tas doet.

En anders, zo als eerder gepost € 1,00 , kun je zelf voor kiezen.

Bij winkels waar ik vaste klant ben, heb daar nog nooit voor betaald.
Ben dan ook niet iemand, die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Als het crisis is, zijn het juist de grote ketens die dit soort dingen bedenken.
Bij Bol zijn ze ook gestopt met deze dienst, die volgens mij veel duurder was.
 

Reputatie 6
Badge +4

Bij Rituals doen ze dat al jaren maar alleen rond de feestdagen. Met grote drukte most inpakken gewoon teveel tijd. Ik heb er ook geen moeite mee want voor die euro krijg ik een keurig ingepakt kado.

Reageer