Club staatsloterij Nederland

• 4 December 2021
  • 11 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Bondscoach
  • 415 reacties

Ik weet niet of ik dit gesprek kan openen over dit onderwerp.

Het betreft de aanbieding om bij de Media in de winkel een hoofdprijs te kunnen winnen.

Hiervoor moet men zowel fisiek, als mobiel aanwezig zijn.

Ik begrijp dat de club extra aanbiedingen doet t.a.v gebruikers. Waarschijnlijk zonder winstoogmerk.

De aanbiedingen bestaan meestal vanuit commerciële bedrijven.

Via een response dit ook aangegeven. Zoals gewoonlijk werd er notitie van genomen.

Zal waarschijlijk in de toekomst geen invloed hebben.

11 reacties

Wat zou de discussie moeten zijn dan? Geen idee of het hetzelfde is maar ik zag vanochtend een gratis deelname aan een loterij van de MediaMarkt in de mail en dat heb ik gelijk weggegooid. Enkel een idioot denkt dat hij iets gratis krijgt van de MediaMarkt.

Reputatie 5
Badge +6

Dag @A. Deen ,

Heeft u de kop, dus het onderwerp, goed gelezen?

Dag @A. Deen ,

Heeft u de kop, dus het onderwerp, goed gelezen?

Wel goed gelezen maar na anderhalve zin denk ik al, waar gaat het in godsnaam over, Uit "loterij" en "media winkel" probeer ik dan maar iets te destilleren. Maar het gaat toch ergens anders over? 

Reputatie 5

Het is ( voor mij ) (en ik ben daar niet alleen in  zie ik al ;-) niet duidelijk wat nu precies uw vraag is:

Bij club staatsloterij Nederland kun je jou automatisch opgespaarde punten inzetten voor het winnen van een prijs.

Deze maand is de ‘hoofdprijs” 1 minuut gratis winkelen bij de Media Markt. ( ter waarde van € 4500)

Legt u eens uit wat u nu bedoelt? of wat u wilt?

Er is helemaal geen vraag gesteld, alleen een conclusie getrokken. Niks ernstigs aan de hand dus (?), al kan ik er ook geen touw aan vastknopen.

Kan ik een bonuspunt krijgen als "media winkel" dus inderdaad MediaMarkt is?

Reputatie 5
Badge +6

Dit speciefiek aan @W. van Wijngaarden en de andere leden.

In de eerste plaats heb ik geen vraag gesteld maar een gesprek aangegeven. 

Nogmaals even ter verduidelijking. Ik heb het over de club van de staatsloterij! Via de Mediamarkt krijgt men de mogelijkheid om in de winkel voor 1 minuut produkten te pakken. Ik heb deze club (nogmaals de club staatsloterij) benadert om aan te geven dat de eis gesteld word om persoonlijk in de winkel aanwezig te zijn.

Niet iedereen is daartoe in staat.

Ik wil het verder hierbij laten.

Hier specifiek voor @GdR , heb ik nou recht op een bonuspunt?

Dit heeft echt een enorm "Hallo Bandung gehalte".

Reputatie 5
Badge +6

Dag @A. Deen ,

Ik begrijp uw reactie niet. Wat verstaat u onder een bonuspunt? Bedoelt u de Mediamarkt of de club staatsloterij?

Normaal gesproken krijgt men bij de loterij punten toegekend bij aanschaf van staatsloten.

U laatste opmerking laat ik voor wat het is.

Ik heb de voorwaarden van de loterij nog eens doorgekeken.
Ze doen er nogal wazig over.

Kan me ook vaag herinneren, dat er ooit jaren geleden publiciteit over was.
Toen kwam er een wet als ik me goed herinner, die je het recht gaf op 50% in contanten.
Dat ging toen om auto's
Of die wet nog bestaat, weet ik niet.
Dit is nog lastiger omdat je een behendigheidsspel krijgt.
Ze noemen er wel een waarde bij.
Dat doet me vermoeden dat de wet nog bestaat.

Reputatie 5
Badge +6

Dit is mijn laatste reactie.

Ik heb het over aanschaffen via hun site. Dit verloopt via een aanmeldingprocedue met inloggegevens.

Via berichten worden aanbiedingen gedaan. Ik kan daarna verder om mij aan te melden.

De club staatsloterij kent extra punten toe na aankoop van staatsloten.

De term club geeft waarschijnlijk wat verwarring.

Reageer