Beantwoord

Consumentenbond racistisch of alleen onhandig?

• 11 December 2016
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Beste Consumentenbond,

Ik heb onlangs jullie boek over VEILIG ONLINE besteld en ontvangen. Tot mijn grote verbijstering staat op de omslag een "licht getinte" persoon met krulhaar als de enge computercrimineel... hoe halen het jullie in het hoofd?

Als ik dit boek in de winkel had gezien, had ik het nooit gekocht. Hoe willen jullie mij schadeloos stellen?

Met vriendelijke groeten,

Julia Veres
icon

Beste antwoord door Stefan Boerboom 13 December 2016, 14:31

Bekijk origineel

Het topic is gesloten voor reacties

5 reacties

Wat kun je in vredesnaam voor schade hebben opgelopen beste Julia.
Reputatie 5
Badge +7
Beste Julia, dank je wel voor het delen van jouw bericht, het spijt me dat de omslag afbeelding een negatieve indruk bij je achterlaat. Ik zet jouw bericht door aan mijn collega's.
Wij vinden het vervelend te horen dat u aanstoot neemt aan de cover van ons boek, dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. U kunt het boek zonder postzegel voorzien van uw NAW-gegevens of uw lidnummer retour sturen naar Antwoordnummer 2259, 2502 XB Den Haag en dan storten wij het aankoopbedrag terug.

Met vriendelijke groet,

Stefan Boerboom, eindredacteur Publicaties Consumentenbond

Onhandig, maar NIET racistisch......

Ik denk dat het vooral nogal onhandig is om u uw geld terug te geven en u quiteert waarschijnlijk alsnog uw lidmaatschap van de Consumentenbond wanneer u nog katholieker dan de Paus wilt blijven. Vooral navolging van anderen met gelijk rechten wordt nog duurder.

Véél onhandiger is het, om dit 'voorval' publiekelijk via het forum te communiceren, i.p.v. met de privé-mail-functie resp. een brief per post.

JA, dat is allemaal zeer onhandig.

PS. Het is twijfelachtig dat het coverontwerp uit het huis van de Consumentenbond zèlf komt. Dus de Bond is NIET racistisch, maar slachtoffer van mensen die graag 'zwarte pieten'.

Het gaat toch over 'deze crimineel'? 

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Dec 13, 2016.

Ik zou het niet beter kunnen omschrijven en onderschrijf uw reactie volkomen.

Reputatie 5
Badge +7
Beste Julia, mocht je nog verdere vragen hebben, ben je van harte welkom die te stellen via community@consumentenbond.nl. Met dit bericht sluit ik deze discussie.