Drie keer teleurstelling bij Swiss Sense

  • 12 November 2021
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Een half jaar geleden een complete boxspring gekocht bij Swiss Sense. Achteraf gezien slecht plan.

Teleurstelling 1. Op mijn vraag bij aankoop: 'er komen binnenkort toch geen acties of aanbiedingen aan? Wil niet het gevoel hebben genept te zijn', is het antwoord van verkoper: nee hoor helemaal niks. Korte tijd later gaat alles tegen bodemprijzen weg ivm sluiting van de winkel.

Teleurstelling 2. Swiss Sense geeft 90 dagen omruilgarantie op alle matrassen. Toen een van de matrassen te hard bleek kon de matras aangepast worden. Maar wel tegen betaling van een eigen bijdrage.

Teleurstelling 3. De nachtkastjes werden pas na 3 maanden en met gebreken geleverd. Na dit kenbaar gemaakt te hebben was een financiële compensatie mogelijk die teruggestort zou worden. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik niet weer 3 maanden wilde wachten op andere nachtkastjes. Je raadt het al, het is nu weer wachten op de bijdrage. Na een aantal keren gebeld te hebben ben ik er klaar mee.

Swiss Sense, you can do a lot better than this!


3 reacties

946179

946190

Badge +2

Een keer heb ik ooit zo’n ervaring gehad met een nieuwe printer: Een week na mijn aankoop en de vraag: “Hij wordt toch niet opeens goedkoper?” - nee hoor meneer - ging er 100 euro af.

Ik ben gelijk naar de winkel gestapt en heb daar om 100 euro gevraagd. Die werden vervolgens met enige verbazing, maar zonder morren aan mij overhandigd.

 

 

Een keer heb ik ooit zo’n ervaring gehad met een nieuwe printer: Een week na mijn aankoop en de vraag: “Hij wordt toch niet opeens goedkoper?” - nee hoor meneer - ging er 100 euro af.

Ik ben gelijk naar de winkel gestapt en heb daar om 100 euro gevraagd. Die werden vervolgens met enige verbazing, maar zonder morren aan mij overhandigd.

Dat is dan heel klantvriendelijk maar u beseft ongetwijfeld ook dat dit geen recht is maar een gunst.

Reageer