E-boek/Tijdschriften CB Limiet aantal keren downloaden

• 7 March 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Badge +2
Beste Consumentenbond,

Al enkele malen heb ik geconstateerd dat er bij het bestellen van E-boeken of tijdschriften van de CB (ook gratis versies BV "Het juiste Medicijn") dat er een downloadlimiet op zit(max 5) voordat het E-boek of tijdschrift niet meer is te openen,wat voor mij de reden is dat ik géén betaalde varianten van een E-book of tijdschriften bestel bij de CB,door deze downloadlimiet Mijn vraag aan de CB is dan ook wanneer de downloadlimiet komt te vervallen als je een E-book of tijdschrift bestelt bij de CB.

Met vriendelijke groet,

Geert Van Osch

2 reacties

Beste mijnheer van Osch,

Dank voor uw bericht. U schrijft dat onze e-books na 5 keer niet meer zijn te openen, maar dat klopt niet. Als u een e-book eenmaal heeft gedownload op uw pc, tablet of e-reader, kunt u het onbeperkt openen en lezen. Mocht u om een of andere reden echter uw e-bookbestand kwijtraken (bijv. door een computercrash), dan kunt u het nog 4 x opnieuw bij ons downloaden met dezelfde link. Die max. 5 keer zijn dus juist een extra service van ons, en geen beperking voor het openen.

Hopelijk heeft u aan deze informatie voldoende.

Dieneke Hengeveld, hoofd Publicaties
Badge +2
Hallo Dieneke,

Sorry van mijn kant uit voor dit misverstand,ik had dit verkeerd beoordeeld,maar door uw uitleg is het mij nu volledig duidelijk,dankjewel.

😊

Met vriendelijke groet,

Geert van Osch

Reageer