edge blokkeert pagina's

• 21 May 2022
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld bij de Affinity Revolution voor hun gratis beginners cursus voor Affinity Photo. Alles werkte perfect op mijn surface. Enige dagen geleden waren de pagina's niet meer zichtbaar en verscheen er het scherm dat Edge de pagina's blokkeerde. Dit probleem doet zich niet voor op mijn desktop. Op internet vind ik wel van alles over het blokkeren van site's maar niks van pagina's.

Wie weet hiervoor een oplossing.

8 reacties

Geen idee wat er dan aan de hand is maar als u enkel een oplossing zoekt is het (tijdelijk) gebruik van Chrome of Firefox wellicht een workaround.

Er blokkeert hier helemaal niets.
Als het gebeurt, even op de reden letten, bij de foutmelding.
Ik vermoed dat het met het certificaat van de website te maken heeft.
Die is namelijk recentelijk vervangen.
Vaak is legen van de Cache al voldoende om weer toegang te krijgen.

Badge

Geen foutcode en het legen van de cache helpt niet.

Reputatie 7
Badge +5

is er in edge bij beide computers een verschil te zien bij Instellingen, Privacy?

Badge

Probleem is opgelost, het wordt veroorzaakt door de traceringspreventie van edge. deze heb ik verzet van gebalanceerd naar strikt. Door deze terug te zetten naar gebalanceerd is het probleem verholpen. Ben hier niet gelukkig mee.

Ben hier niet gelukkig mee.

Dan zet u het toch weer terug en gebruik andere software. Anderzijds heeft u het blijkbaar op uw desktop ook uit staan. Keuzes

Reputatie 7
Badge +5

. Ben hier niet gelukkig mee.

wat is het probleem? het is een privacy instelling die op de ene pc dus strakker staat dan op de andere, zoals gezegd is dat een keus. 

Badge

Ik zie mezelf als privacy freak. Uit de beschrijving kon ik het gebeurde niet voorspellen. Mijn keuze is duidelijk deze site wordt niet meer gebruikt en de instelling is weer terug.

Iedereen bedankt voor zijn commentaar, ik heb weer iets geleerd altijd leuk 

Reageer