Ervaringen bureaustoel

• 27 May 2015
  • 3 reacties
  • 28477 Bekeken

• Bondsbeginner
  • 0 reacties
Hallo, Graag hoor ik van andere mensen hun ervaringen met een goede bureaustoel. Voor op kantoor zijn we op zoek naar 3 nieuwe stoelen. Nu heb ik al bij de Ikea gekeken, maar daar zat niet echt iets tussen. Waar moet ik vooral op letten?

3 reacties

Hoi Lisa, Zelf heb ik eerst ook een stoel van de Ikea gehad, maar na 5 jaar toch maar ingewisseld voor een betere 🙂 Zelf hebben wij alle kantoormeubelen gekocht bij Officecity . Volgens mij heet de stoel waarop ik zit de Se7en. Mocht je trouwens niet heel veel op je stoel zitten kan een Ikea stoel ook prima voldoen hoor, hoeveel uur per dag zit je erop? Stoelen van Giroflex schijnen ook goed te zijn, maar dan betaal je ook wel weer een stuk meer 😉
Hoi Lisa,

Ik heb recent voor bij ons op kantoor 15 bureaustoelen aangeschaft bij bureaustoelexpert.nl.

Na een lange zoektocht kwamen wij bij hen terecht en werd ik super geholpen in de showroom door Mark. Hij had erg veel verstand van ergonomie en uiteindelijk zijn wij voor de Aergo 247 limited gegaan. Deze stoel biedt allen comfort aan die je nodig hebt in een bureaustoel voor een goede prijs, verder werden de stoelen volledig gemonteerd geleverd wat ook super was.

We hebben de stoelen nu een paar maanden in gebruik en zijn er meer dan tevreden mee, een echte aanrader!

Groet Jos

[commerciËle links door beheerder verwijderd]
Reputatie 5
Badge +5

Hoi Lisa,

Ik heb recent voor bij ons op kantoor 15 bureaustoelen aangeschaft bij bureaustoelexpert.nl.

Na een lange zoektocht kwamen wij bij hen terecht en werd ik super geholpen in de showroom door Mark. Hij had erg veel verstand van ergonomie en uiteindelijk zijn wij voor de Aergo 247 limited gegaan. Deze stoel biedt allen comfort aan die je nodig hebt in een bureaustoel voor een goede prijs, verder werden de stoelen volledig gemonteerd geleverd wat ook super was.

We hebben de stoelen nu een paar maanden in gebruik en zijn er meer dan tevreden mee, een echte aanrader!

Groet Jos

[commerciële links door beheerder verwijderd]

Geplaatst door Jos Adriaans op Jan 5, 2017.

Accountje aangemaakt om reclame te maken voor je bedrijf?De commercie druipt er vanaf...

Reageer