Wie heeft er ook slechte ervaringen met de kwaliteit van online (taal)cursussen?
Voeg jouw ervaringen toe of like/dislike deze bijdrage. Bij voldoende reactie zou de @consumentenbond onderzoek kunnen doen.
Zelf heb ik een cursus papiaments bij NHA besteld. Ik vond @LOI en @NTI te groot. @NHA had veel acreditaties van het @ministerie van onderwijs. Dit viel mij op;
- De map bevat summiere studietips en informatie over de cursus. Erg standaard teksten
- Je kan tussentijds geen vragen stellen. Alleen bij het insturen van het huiswerk
- De cursus is gebaseerd op de boeken ‘Dos plaki Boka’ Papiaments van @WalburgPers Zutphen.
- De eerste les begint veel te moeilijk met grammatica/uitspraakregels met veel uitzonderingen
- De eerste les bevat al 5 fouten
- De CD met audio is gebaseerd op een cassettebandje. Alle oefeningen van 1 les staan achter elkaar. Herhalen van 1 oefening is niet mogelijk
- De inhoud van de CD is ongelijk aan de tekst in het boek
- Je mag alleen een onbeschadigd (lees ongebruikt) cursuspakket binnen 15 dagen retourzenden. Het boek is door het openen niet nieuw en de CD moet uit het plastic hoesje