Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

Ervaringen met Vente Exclusive

• 4 januari 2017
  • 3 reacties
  • 2837 Bekeken

Middels deze weg wil ik mijn grote ongenoegen uiten over het online bedrijf Vente Exclusive en ik ben zeer benieuwd of ik de enige ben met deze negatieve ervaring. Ik heb dit nog niet eerder aan de orde gehad. Op 27 okt heb ik een bestelling geplaatst en hiervoor betaald. Daarna wordt qua levering fout op fout gemaakt met als resultaat dat ik mijn bestelling nog steeds niet heb en mij keer op keer is beloofd dat ze het nu wel in orde gaan maken. Maar per saldo gebeurt er niets. Schandalig, ongeloofwaardig en alles behalve klantvriendelijk. Vente Exclusive conformeert zich aan voorwaarden van thuiswinkel.org die ze op het gebied van levering en klantvriendelijkheid niet nakomen.Er wordt geen enkele klantvriendelijke oplossing geboden, slecht sorry sorry sorry en een tegoedbonnetje van € 5,00 . Alsof ik daar nog iets wil bestellen.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Bericht verwijderd door moderator. Off-topic & onduidelijke links,
Ik snap eigenlijk niet hoe je daar iets kunt bestellen. Er verschijnt een irritante inlog popup waar geen normale ontsnapping mogelijk is. Voor mij is dat genoeg info: wegwezen. Misschien dat het op andere systemen wel werkt maar op mijn Linux computer met Firefox is de popup zo opdringerig dat ik gelijk afhaak. En thuiswinkel.org is er vast meer voor ondernemers dan voor klanten, net als Bovag en Hiswa.

Reageer